Monday, December 26, 2011

welcome 2012

salam.

5 days to 2012.hmm....camne ek 2011 actually?jap.....hmm....hmm....hmmm....k...sgt mcm2!hehe...

anyway sorry sgt2 sbb agak x melayan sgt sesape lately.yup there r time i fail to pick up the phone.return the call or even reply the message.kdg2 lupa pun hp tu kat mana.n mls nak cari so hp tu ntah mana2 pun.sorry sgt there r one day when everyone is crazy looking for me the whole day coz i left the phone.end up 40 missed call kat hp n a lot of msg tny where am I.abah nyaris2 wat polis report.hahaha....that day aku lpk je tp semua org bengang thp hell n call emak guna public phone kata oh mak nak tepon along x bwk kunci la n ma oh hp tertinggal.bukan niat pun nak wat sesipa risau lately...but yup...i do need time for myself n yup im fine.i know semua org syg tp im fine:)

x de sape nak end up sesuatu ngan benda yg sedey n x best.semua pun nak epi!cerita mubi pun nak epi ending kan?hahaha....but sumtimes how hard we try n menjaga tuk pastikan semuanya goes weel n end up cantik tp if Allah kata no...mean it not happen!!!kita merancang n tuhan yg menentukan.rite!! Allah nak kita usaha lg!dont gv up is the best thing!when He take sumthing, he must have sumthing much better for us!sabar is the key!yup sabar.nangis tu boleh tp bukan tuk setiap hari.nangis la puas2 on that day n make sure esok u wake up with semangat yg baru!kena bangun lg tinggi berdiri n lebih laju berlari.pe yg berlaku ari semalam let it be satu benda sebagai pembakar semangat.work harder.become much better!yup....with or withou u, i can make my life better!

hopefully with this post saya buat ramai yg lega.terima kasih kerana risaukan qila tp jgn la sampai terlalu risau.im really fine with my life.pantau dr jauh n doa semoga tuhan lindungi qila.i wont do sumthing yg gila.yg gila2 ada.yg gila n bodoh insyallah x akan berlaku.saya sgt sayangkan life saya skrg.saya x akan sekali2 give up ngan life saya.ini janji saya pada semua org!saya sedang berlari ngan sgt laju skrg.mengejar masa yg semakin suntuk(ye la mana tahu kalau esok lusa tuhan tarik nyawa ni?).mh hidup with no regrate.insyallah!life after this will be so much exciting! i want to keep those smile in every people yg saya syg!semua senyuman tu adalah pembakar semangat tuk terus melangkah sekarang.

sgt byk perancangan tuk thn hadapan.biar hanya tuhan n diri ini yg th.semoga tuhan mempermudah n memberkati segala-galanya.tahun 2011 will always in my mind.terlalu byk memory.gembira n sedey yg selari.walaupun end upnya ada sedikit yg kecewa n sedey tp tu semua asam garam kehidupan kan?saya x menyesal.x regrate pun.mungkin ada sedikit kesal tp percayalah segala pe yg berlaku tuhan tu sesungguhnya ada yg terbaik tuk hambanya.mendoakan yg terbaik tuk org lain adalah benda yg paling baik kita buat sekarang.buang jauh2 perasaan dendam, benci n marah tu jauh2.sesungguhnya tu semua emosi n syaitan.doakan mereka bahagia n gembira.doakan jodoh mereka kekal sehingga akhir hayat:)

perjalan masih jauh tuk menggapai bintang impian!

semoga kita punya cukup masa tuk segalanya!

semoga 2012 lebih byk senyuman n ketawa!

gud luck semua:)