-senyum-
Kenapa tiba-tiba je kata nak kawin?
-senyum-
Kawin tu insyallah. Itukan sunnah nabi. Kecuali ajal itu datang sebelumnya.
Senyum:)



salam...
putus asa???
putus asa dengan sesuatu.tp hidup mesti diteruskan bukan?
putus asa dengan apa???
putus asa dengan sesuatu.putus asa! itu yang pasti!
putus asa kenapa???
putus asa kerana sesuatu.hmm....
so...skrg jd sgt indukan dia.
tersangat indukan dia!
sbb dia pernah jd sesuatu yang pasti.
tp....
tuhan berkuasa atas segalanya.
skrg...
saya putus asa.
penat mungkin tentang sesuatu.
jd biar menanggung indu sbb kalau dia ada pasti dia juga:)
doa itu tanda sayangkan?
hmm....
mari senyum:)

what if....he still here....
ya Allah....saya redha ngan segalanya...tp cuma kadang-kadang naluri ini bertanya...
adakah keadaan akan sama?
hmm....
Allah ada perancangan yang terbaik...
kita je yang x th.....
yup....tuhan ada yang terbaik untuk kita.
insyallah!
saya x mintak tuhan kurangkan bebanan n cabaran hidup ini....
saya mintak tuhan kuatkan iman...
saya mintak tuhan tabahkan hati...
saya manusia....ada masa saya goyah!
semoga saya lebih sabar disini...
saya harap saya x putus asa...
x ada yang mustahil walau ramai yang kata mustahil...
tuhan....berikan saya kekuatan...
permudahkan segalanya...
bantu saya untuk cari penyelesaiannya...
tiada sakit yang tiada ubat kecuali mati...
tiada masalah yang x ada jln keluarnya!

susah rupanya nak jd leader ni.mungkin senang sikit jika kita br nak bina organisasi n become leader.tp kalau organisasi dah lama wujud n we become a leader....senang if everything tip top....n sukar (x mau cakap susah) bila semuanya porak peranda n dah ada habit yg x best!
how to become a good leader???
ya Allah permudahkanlah segalanya....

hati....jangan lah sedih!2 ari ni kenapa hati rasa sangat sedih???sedih yg pertama sebab indukan rumah ya???

salam.
'Ya Allah semoga kau permudahkan segalanya.semoga segala seperti yang dirancang.berkati n permudahkan segalanya:)'
Selagi kita x berhenti berharap dariNya.selagi kita berpegang teguh dengan janjinya.selagi kita yakin dgn qada n qadar insyallah,Dia akan sentiasa bersama kita:)

Salam.
Hampir seminggu kembali ke rumah semula.yup, rumah selalu menjadi tempat yang sangat tenang.walaupun rumah sgt hetic.semuanya bergerak dgn cepat n busy tp still it is the best place to hide from everything!
Permulaan tahun yg agak sedikit tertekan.kecewa n sedih.terasa dipermainkan.tp Alhamdulillah sgt ada semua org yg memberi kekuatan.yup...x perlu kut diheret rasa marah bercampur kecewa n sedih tu.rezeki tu kan tuhan dah tentukan untuk kita.cuma jgn gv up n terus berusaha n melangkah.
Ada interview lg end of this month.lambat lg.tp byk benda nak kena study.dr company yg besar this time.rasa takut juga when recieve their call tadi.oh...hmm....x tau nak ckp camne.tanya abah."should i go?"Abah cuba memujuk."cuba la dulu.kita x tau kalau kita x cuba.mungkin ada sesuatu yang tuhan janjikan tuk kita nnt.mana tahukan?"
Emak pun memujuk juga.mungkin hati ni masih terkesan sikit ngan benda yg lepas-lepas.tp bukankah sepatutnya cabaran n dugaan tu lebih menguatkan diri ini???hmm....kali ni abah kata dia akan teman.kali ni kat melaka.kalau ada rezeki Alhamdulillah.
Pasal master, plan tu still mcm asal. 7 bulan keje cukup kumpul duit tuk byr 4 sem master nnt:)
Semoga Allah mempermudahkan segala-galanya.
Doakan saya!
