Monday, March 5, 2012

monolog diri...

what if....he still here....

ya Allah....saya redha ngan segalanya...tp cuma kadang-kadang naluri ini bertanya...

adakah keadaan akan sama?

hmm....

Allah ada perancangan yang terbaik...

kita je yang x th.....

yup....tuhan ada yang terbaik untuk kita.

insyallah!

saya x mintak tuhan kurangkan bebanan n cabaran hidup ini....

saya mintak tuhan kuatkan iman...

saya mintak tuhan tabahkan hati...

saya manusia....ada masa saya goyah!

semoga saya lebih sabar disini...

saya harap saya x putus asa...

x ada yang mustahil walau ramai yang kata mustahil...

tuhan....berikan saya kekuatan...

permudahkan segalanya...

bantu saya untuk cari penyelesaiannya...

tiada sakit yang tiada ubat kecuali mati...

tiada masalah yang x ada jln keluarnya!

No comments:

Post a Comment