what if....he still here....
ya Allah....saya redha ngan segalanya...tp cuma kadang-kadang naluri ini bertanya...
adakah keadaan akan sama?
hmm....
Allah ada perancangan yang terbaik...
kita je yang x th.....
yup....tuhan ada yang terbaik untuk kita.
insyallah!
saya x mintak tuhan kurangkan bebanan n cabaran hidup ini....
saya mintak tuhan kuatkan iman...
saya mintak tuhan tabahkan hati...
saya manusia....ada masa saya goyah!
semoga saya lebih sabar disini...
saya harap saya x putus asa...
x ada yang mustahil walau ramai yang kata mustahil...
tuhan....berikan saya kekuatan...
permudahkan segalanya...
bantu saya untuk cari penyelesaiannya...
tiada sakit yang tiada ubat kecuali mati...
tiada masalah yang x ada jln keluarnya!

No comments:
Post a Comment