Tuesday, March 13, 2012

putus asa...

salam...

putus asa???

putus asa dengan sesuatu.tp hidup mesti diteruskan bukan?

putus asa dengan apa???

putus asa dengan sesuatu.putus asa! itu yang pasti!

putus asa kenapa???

putus asa kerana sesuatu.hmm....

so...skrg jd sgt indukan dia.

tersangat indukan dia!

sbb dia pernah jd sesuatu yang pasti.

tp....

tuhan berkuasa atas segalanya.

skrg...

saya putus asa.

penat mungkin tentang sesuatu.

jd biar menanggung indu sbb kalau dia ada pasti dia juga:)

doa itu tanda sayangkan?

hmm....

mari senyum:)

Monday, March 5, 2012

monolog diri...

what if....he still here....

ya Allah....saya redha ngan segalanya...tp cuma kadang-kadang naluri ini bertanya...

adakah keadaan akan sama?

hmm....

Allah ada perancangan yang terbaik...

kita je yang x th.....

yup....tuhan ada yang terbaik untuk kita.

insyallah!

saya x mintak tuhan kurangkan bebanan n cabaran hidup ini....

saya mintak tuhan kuatkan iman...

saya mintak tuhan tabahkan hati...

saya manusia....ada masa saya goyah!

semoga saya lebih sabar disini...

saya harap saya x putus asa...

x ada yang mustahil walau ramai yang kata mustahil...

tuhan....berikan saya kekuatan...

permudahkan segalanya...

bantu saya untuk cari penyelesaiannya...

tiada sakit yang tiada ubat kecuali mati...

tiada masalah yang x ada jln keluarnya!

Thursday, March 1, 2012

leader...

susah rupanya nak jd leader ni.mungkin senang sikit jika kita br nak bina organisasi n become leader.tp kalau organisasi dah lama wujud n we become a leader....senang if everything tip top....n sukar (x mau cakap susah) bila semuanya porak peranda n dah ada habit yg x best!

how to become a good leader???

ya Allah permudahkanlah segalanya....