Sunday, January 30, 2011

kalaulah awak leh baca ati ini.....

nape awak mcm x de mood???

nape suara tu mcm wat2 epi je???

awak ok???

awak ok???

awak ok???

hehe....kalau tny byk2 camtu kena tengking x????....x pun awak letak tepon x nnt???

saya igt pe yg awak ckp masa tu...masa awak teman saya soping...masa saya teman awak gi bank tu....saya igt awak x suka....

hmmm.....awak.....kalau awak tau pe yg saya fikirkan....kalau awak leh baca ati ni....adakah awak akan epi???adakah awak akan tersenyum???

awak tau nape selalu pun saya nak kuar ngan awak....slalu pun saya nak tepon awak....even sbnrnya kita br jumpa....even sbnrnya kita tgh msg....

sbb saya suka sgt tgk awak senyum....somel sgt....saya suka sgt tgk awak rasa epi....sbb saya suka cahaya kat mata awak n nnt mata awak jd kecik.....saya suka sgt dgr suara awak yg excited tu...:)

kadang2 saya th awak terpaksa.....kadang2 saya nmpk awak menjaga ati saya....kadang saya nmpk awak cam rimas.....

oh....untuk 2 3 thn ni....semoga bertahan....plz 2 3 years je lg......

saya x kisah saya x memiliki...

tp untuk beberapa thn lg...

saya mh still jd bestfren awak...

semoga one day saya rasa indu ngan segalanya....

semoga nnt saya ada sbb tuk balik sini nnt....

awak....

saya nak ada disaat awak perlukan...

saya nak awak epi n gembira....

kdg2 saya nmpk bicara mata awak....

tp saya takut untuk bertanya...

saya takut ati saya yg terluka....


Thursday, January 27, 2011

welcome little boy:)

salam....

little aiman is born:)hehe...smlm tgh mamai, mama call dr germany to spread the epi news. fara dah selamat deliver a very healthy n big baby boy.big sbb baby tu 4.7kg k.mmg big.n they asking my permission to use late aiman name for the baby.huhu...ada unsur2 touching masa mama call tu....sempat ckp dgn hot mama to b~fara....she said masa dia nak deliver, she suddenly terigt arwah abang dia.ala poor fara.can't be there wif her:(

bgn2 checking my email coz they promise nak send the baby pic thru email tp x dpt pun lg.hmm....everyone buzy la tu ngan baby boy.wish fara n baby boy cht.u....even u dah x de i know u r watching us from far.everyone mish u so much....thank u for all the memory n love....we r epi here n continuously loving each other....even sumtimes i think we can be more hepier if u here, feel the same hapines together but then....tuhan lebih menyayangi kamu:)

oh....seriusly dis is so touching...mama kata baby ada dimple mcm late uncle dia....n also the eyes...ur hazel eyes....huhu.....

k la...time for me siap2 gi klas...

i always mish u...

tlg doakan hati saya....

untuk dia skrg...

Tuesday, January 25, 2011

bestfrens:)

salam...

suka sgt bau ujan.segar!now i smell it!kalau ada air freshener bau ujan kan best.tgk kat luat tingkap...titik ujan drop atas jalan n rumput.....somel je.hehe....bila ujan terigt one day.hahaha....time gila.tb2 rasa nak lari2 n main2 ujan.sgt epi.gelak2 x igt dunia.so much fun that time.pastu demam!terbaik la.tp skrg pun epi2 je:)

yup...epi je skrg.ye la kdg2 mmg la sedey2.especially bila terigt kat arwah.x leh nak tipu.stp masa pun indu.but then mcm selalu yg kita dgr yg pergi tetap pergi but yg idup ni mstilah teruskan kehidupan:) part of he leaving all of us yg syg kat dia ni....then i meet org2 yg sygkan aku tp dulu x nmpk je.dulu i not so believe in fren tp bila dia x de i learn to meet n be fren:) family tu mmg of coz la selalu je dlm ati k....but know idup ni bertambah2 lah meriah bila ada kawan:)

a'ah la....kawan ni penting k.sumtimes ada benda yg kita x cite kat family.x nak family risau or salah sangka.kita gi cite kat sapa???yup...msti la kawan!bila kita broke up ngan bf nak nangis kita x cari mak or ayah dulu...kita cari kawan.bila kita fail or x leh jwb exam...kita nak ngadu2 kita x cari mak or ayah....takut nnt kena marah sbb x stdy....so kita cari kawan.n kalau nak gosip2 pasl sumone kita x kan nak gosip ngan mak or ayah....diorg x knl k....so gosip2 ngan member la.c!!!member/kawan/sahabat sgt la penting k!

bila dah besar ni, kita selalu je berkonflik ngan parent.tul x????sape x setuju???ye la ada je bnd x kena.ada je yg kita wat parent kita sakit mata tgk.dah besar kita pun dah pandai nak memberontak.dulu kecik2 takut.bila dah besar ni berani ckit sbb cam rasa dah leh independent.so kawan la yg bg pengaruh besar.if we r lucky kita dpt kawan yg baik yg then nchtkan kita n leh wat keadaan pulih...k la.wat if dpt kawan yg sengal.duk api2 kan lg n thing jd makin worst???c...kawan ni sgt penting kan.so cari la kawan yg baik.yg wat kita positif:)

huhu....membebel lak.sbnr bukan nak ckp pe.nak ckp ni je.if u hv frens jg la ati kawan2 kita.ikhlas la berkawan.jgn la cari member bila kita susah or sedey.treat member kita seperti yg kita nak member kita treat kita.syg diorg k.we r lucky if kita ada member yg baik.yg syg kita.yg x berkira.yg ada bila time2 kritikal kita perlukan dia.x semua org sgt baik.skrg ni dunia penuh ngan sifat selfish.tp if bila kita duk senyap2 n fikir, kita perasan kita ada member yg baik.yg x pernah gv up ngan frenship kita.walau camne kita lupa dia, walau camne teruk kita lyn dia, dia tetap care psl kita.....so jgn la tunggu sampai org tu ilang.hargai lah kawan2 cam tu.x susah pun. call or msg je dia.jgn sampai frenship tu terus ilang k:)

ramai or sikit kawan tu x penting.yg penting kualiti persahabatan tu.kalau ramai kawan tp value frenship x de.bila susah semua ilang x guna rite???kpd kawan2 yg menbaca...tq for being my frenz.sgt2 bersyukur sbb we still frens sampai skrg.kadang2 x sangka dah bertahun2 jd kawan tp x bosan n ada je bnd nak gosip.kadang indu ngan kawan ni lbh dr indukan bf.hahaha....so if kalau ada terwat salah n silap kat korg dgn rendah dirinya saya nak mohon maaf.tanpa korg i will not so excited to wake up everyday.idup ni x ceria k.cewah!!!

so let be frenz now n forever k!

luv u allz!!!!!!!

p/s:mode indu gosip ngan bff saya:farah,ros,amer,brhm.....eh yg ln pun.tp diorg ni lama ckt x jumpa:)

p/ss:saya indu kamu gak.stp ari pun indu k.n thanks sgt2 for this one lvly n epi year....:)


Tuesday, January 18, 2011

salam...

hmm....terasa mcm nak gi penang or pantai....

seriusly....

qila be strong!!!

plz just about few months to go....

keep holding on....



Sunday, January 16, 2011

benci alarm kete!!!!!!!

salam....

kepala sgt sakit.dah sejam aku dgr alarm kete yg sgt annoying.siot tul!!!sape owner dia ni???ish ada yg kemek n calar kete dia esok!!!arghhh!!!!leh je kau tido ngan aman tp menyeksa jiwa org ln.huhu....nak stdy k.but then bnd2 yg menyeksa jiwa n pendengaran ni wat mood mmg thp nyampah k.mood epi2 kuar melepak n bersuka ria telah bertukar jd anoying n rasa nak lempang je owner dia!shit gila k!

hmmm.....dugaan gila k!dugaan atas niat suci murni nak bljr pagi2 ni.huhu....mcm suruh tido je ni.cis!!!tabah cik qila!!!!yek sila tabah!!!lalala~~~(cubaan wat reverse psikologi)

wat cik rose sila kuat!!!i always pray one day everything will be much better.ni dugaan ni cabaran.Allah want u to be more stronger.dnt gv up babe!n im always here to hear u membebel n u know may shoulder always available for u to cry.menangis bukan mean u week....menangis bukan bermakna u mengalah....menangis la if that will make u much better n stronger! alwayz pray for u dear.i cant help u much but i promise will be good listener k:)

to my twin!!!thanks melepak2 n lyn jiwa gila2 aku ni.hehe....hv fun wif u.n bila lpk2 td serius i mish lpk ngan farah kat penang.farah mmg melayan je bila aku ajak lpk.on je.hehe...n now dah ada kamu si qila juga yg kalau i bosan i tau nak ajak sape:)

oh alarm kete....leh kau bhnti memekak???nape stop kejap n bunyi alik???hmmm....

nite semua....

sweet dream:(

P/s:thanks dgr i membebel psl alarm kete tu....


Friday, January 14, 2011

good news...

salam....

alhamdulillah...bila dgr berita2 ni ada senyuman terukir di bibir.nak epi sgt rasa takut tb2 menjelma.saya x mau rasa epi sgt....2011 br bermula.perjalanan msh jauh.ye ada sedikit perasan fobia n trauma disitu....ye saya x mau terlalu epi sbb saya takut sedih n sakit seperti thn 2010. org kata thn baru kena lupa semuanya n mulakan chapter or life br.....tp biarlah....tunggu ati n semangat ni pulih sikit k....but then bersyukur sgt.....berita2 gembira ni wat ada semangat ckt:)

1st:alhamdulillah sgt bila dgr psl result test.mungkin dugaan tb2 diakhir thn ari tu yg akhirnya terheret sampai kethn br, mungkin tuhan mh saya lbh menghargai kehidupan ni n jaga diri baik2.maaf masa tu bukan x nak share ngan sape2 tp cuba wat reverse psikologi kat diri sendiri.x mau ckp supaya otak x fikir sgt tp condition diri makin worst mmg x leh nak wat otak stop berfikir.dgn emotionally hurt n sensitif.oh masa tu terasa amat kritikal sbb semangat pun teruk jd keadaan makin2 worst.but then sujud syukur bila dgr dr zakri cite n terangkan satu2. ya Allah dugaan tu pun aku dah hampir2 gv up so mmg harus munasabah diri ni.kena kuat coz perjalanan masih jauh.tp kamu2 yg mebaca dont worry.skrg alhamdulillah dah release ckt. promise will take a good care of myself.ye saya dah ada org yg tersayang jd saya x mau dia susah ati:)

2nd:alhamdulillah slps setahun pelbagai cabaran, akhirnya my hunny dah lulus.sgt epi for this.mmg ari2 follow up ngan ma psl perkembangan hunny ni.n pg td(smlm actually) segala usaha membuahkan hasil:)tp only on monday hunny leh release coz esok n.9 cuti lak.huhu....x pe la.x mau rushing2.tp takut ckit ni.coz abah x tau psl bnd ni.ari tu b4 order ada ma bg tau abah tp mcm ms 1st time dulu mcm tu juga reaction abah.serius aku yg cuak n takut.siap ckp kat ma x pe la ma kalau abah x kasi.risau gak.dah la diorg br nak baik n epi2 alik.so x mau la coz bnd kecil nnt jd worst.tp ma berkeras kali ni.sgt2 berkeras tuk order hunny.hmmm.....until now abah x tau lg.ma kata nnt nak amik br ckp.ma kata x mau jd mcm 1st time dulu dah ada tp sbb abah we hv to cancel.huhu....yes saya sgt berdebar2 k.berdebar2 nak jumpa hunny n jugak reaction abah.moga tuhan permudahkan n lembutkan ati abah.nnt kalau abah marah2 mcm takut gak la nak drv hunny.ye la x de restu ni jgn main2 excident nnt.ya Allah jauhkan lah!

hmm....2 good news yg x brp nak good sbb ati ada peerasaan takut2 n risau n cuak disitu:)

oh teringin nak bercerita pada seseorg actually but then....tp x pe saya fhm....:)

p/s:awak...mish u sgt2.....:(

Monday, January 10, 2011


We hide because we want to be found, we walk away to see who will follow, we cry to see who will wipe away the tears, and we let our hearts get broken to see who will come and fix them.


You broke my heart countless times already


but I still stay n not let u go


I am just inlove....

Tuesday, January 4, 2011

hmmm.....

salam....

ari ni bgn pagi2 pastu br teigt x de klas today.so bgn kemas2 bilik.lipat baju.mandi.gi checkup.byr bil.then perut lapar, cari nasik lemak.alik umah makan nasik lemak sambil selak2 paper n tgk rachel ray.pastu stdy sbb dis week may b ada test blood transfusion.wah baik sungguh today!

pastu msg2 ngan budak busuk.sbb umah x de org nak lyn bercakap.tb2 abah call."nak ikut gi glenmary x???".then org pun jwb mls la nak wat keje n stdy la.lps letak tepon....1...2....3....shit asal rasa bersalah lak ni???adoi!!!konflik jiwa raga tul la ati ni!

then....gi ngadu....n lebih kurang camni la msg tersebut:

s:awak rasa bersalah lah pulak tolak ajakan abah gi glenmray....
a:pe lg call la abah.kata awak nak follow....
s:should i do that???
a:dr awak terus rasa bersalah n then indu2 i baik gi call abah.follow dia.

ceh!igt org x de keje ln ke nak indu awak je???hmmm.....

on tv.pastu tgk bwh.tgk ada budak main lari2 kejar bas then terus call mak.call mak???suppose call abah k!huhu....sengal sungguh.

kesimpulannya saya x call lg abah.ntah la.tb2 rasa nak tido lak sbb dah x de mood tgk buku ni....

akhirnya membebel kat sini.....

nite everyone:)