Friday, January 14, 2011

good news...

salam....

alhamdulillah...bila dgr berita2 ni ada senyuman terukir di bibir.nak epi sgt rasa takut tb2 menjelma.saya x mau rasa epi sgt....2011 br bermula.perjalanan msh jauh.ye ada sedikit perasan fobia n trauma disitu....ye saya x mau terlalu epi sbb saya takut sedih n sakit seperti thn 2010. org kata thn baru kena lupa semuanya n mulakan chapter or life br.....tp biarlah....tunggu ati n semangat ni pulih sikit k....but then bersyukur sgt.....berita2 gembira ni wat ada semangat ckt:)

1st:alhamdulillah sgt bila dgr psl result test.mungkin dugaan tb2 diakhir thn ari tu yg akhirnya terheret sampai kethn br, mungkin tuhan mh saya lbh menghargai kehidupan ni n jaga diri baik2.maaf masa tu bukan x nak share ngan sape2 tp cuba wat reverse psikologi kat diri sendiri.x mau ckp supaya otak x fikir sgt tp condition diri makin worst mmg x leh nak wat otak stop berfikir.dgn emotionally hurt n sensitif.oh masa tu terasa amat kritikal sbb semangat pun teruk jd keadaan makin2 worst.but then sujud syukur bila dgr dr zakri cite n terangkan satu2. ya Allah dugaan tu pun aku dah hampir2 gv up so mmg harus munasabah diri ni.kena kuat coz perjalanan masih jauh.tp kamu2 yg mebaca dont worry.skrg alhamdulillah dah release ckt. promise will take a good care of myself.ye saya dah ada org yg tersayang jd saya x mau dia susah ati:)

2nd:alhamdulillah slps setahun pelbagai cabaran, akhirnya my hunny dah lulus.sgt epi for this.mmg ari2 follow up ngan ma psl perkembangan hunny ni.n pg td(smlm actually) segala usaha membuahkan hasil:)tp only on monday hunny leh release coz esok n.9 cuti lak.huhu....x pe la.x mau rushing2.tp takut ckit ni.coz abah x tau psl bnd ni.ari tu b4 order ada ma bg tau abah tp mcm ms 1st time dulu mcm tu juga reaction abah.serius aku yg cuak n takut.siap ckp kat ma x pe la ma kalau abah x kasi.risau gak.dah la diorg br nak baik n epi2 alik.so x mau la coz bnd kecil nnt jd worst.tp ma berkeras kali ni.sgt2 berkeras tuk order hunny.hmmm.....until now abah x tau lg.ma kata nnt nak amik br ckp.ma kata x mau jd mcm 1st time dulu dah ada tp sbb abah we hv to cancel.huhu....yes saya sgt berdebar2 k.berdebar2 nak jumpa hunny n jugak reaction abah.moga tuhan permudahkan n lembutkan ati abah.nnt kalau abah marah2 mcm takut gak la nak drv hunny.ye la x de restu ni jgn main2 excident nnt.ya Allah jauhkan lah!

hmm....2 good news yg x brp nak good sbb ati ada peerasaan takut2 n risau n cuak disitu:)

oh teringin nak bercerita pada seseorg actually but then....tp x pe saya fhm....:)

p/s:awak...mish u sgt2.....:(

No comments:

Post a Comment