salam...
luvly saturday murning...kenapa sedey-sedey ni???
hmm...sape kita untuk mengelak dr perasaan sedih n kecewa.kita hanya mampu merancang tapi tuhan yg menentukan segalanya kan??
bila kita ni jenis org yang mesti nak dpt pe yang kita nak, so ni la jdnya.perasaan kecewa.sampai perasaan tu kita bwk sedalam-dalamnya n then tb2 dah x leh survive.hanyut ngan perasaan sendiri.
semua org ada cara tersendiri.bila perasaan camni dtg, muka mmg x leh blah.x bersemangat langsung. we lost in our silence tp hanya ada seorg saje yang kita akan membebel-membebel sampai merepek-repek.that sure be our best fren la:)
dah la.semalaman layan perasaan sedey2 ni.sampai gaji masuk pun x de perasaan.teruk sungguh penangan nya.lucky hv sumone yang sudi jd mangsa dengar membebel:) seriusly org tu mmg lah sgt penting.x dpt bygkan kalau x de dia.mesti lagi teruk meroyan kut.hmm....see bila benda2 camni berlaku, lihatlah betapa pentingnya org itu!so wat ever u have with u sila hargai.supaya one day u x rasa menyesal n KECEWA dia pergi sbb u treat them well!
dah la.kalau dilayan perasaan sampai esok lusa pun x abis!
i have lost a lot of thing.tuhan amik bukan sebab tuhan x sayang kita.tuhan amik supaya kita lebih menghargai yang masih ada.
made my promise to aunty and him..
crying semestinya la kan, tp the smile will never ever fade!
insyallah.

No comments:
Post a Comment