Saturday, January 7, 2012

nasihat abah...

Salam.

Hampir seminggu kembali ke rumah semula.yup, rumah selalu menjadi tempat yang sangat tenang.walaupun rumah sgt hetic.semuanya bergerak dgn cepat n busy tp still it is the best place to hide from everything!

Permulaan tahun yg agak sedikit tertekan.kecewa n sedih.terasa dipermainkan.tp Alhamdulillah sgt ada semua org yg memberi kekuatan.yup...x perlu kut diheret rasa marah bercampur kecewa n sedih tu.rezeki tu kan tuhan dah tentukan untuk kita.cuma jgn gv up n terus berusaha n melangkah.

Ada interview lg end of this month.lambat lg.tp byk benda nak kena study.dr company yg besar this time.rasa takut juga when recieve their call tadi.oh...hmm....x tau nak ckp camne.tanya abah."should i go?"Abah cuba memujuk."cuba la dulu.kita x tau kalau kita x cuba.mungkin ada sesuatu yang tuhan janjikan tuk kita nnt.mana tahukan?"

Emak pun memujuk juga.mungkin hati ni masih terkesan sikit ngan benda yg lepas-lepas.tp bukankah sepatutnya cabaran n dugaan tu lebih menguatkan diri ini???hmm....kali ni abah kata dia akan teman.kali ni kat melaka.kalau ada rezeki Alhamdulillah.

Pasal master, plan tu still mcm asal. 7 bulan keje cukup kumpul duit tuk byr 4 sem master nnt:)

Semoga Allah mempermudahkan segala-galanya.

Doakan saya!

No comments:

Post a Comment