Sunday, November 27, 2011

new chapter

salam....

salam maal hijrah...

salam tahun baru...

sedar x sedar.dah msk thn baru hijrah.n x lama lg msk thn baru masihi pulak.thn baru.....setiap kali thn baru maka ada la azam baru.semua org pun.Alhamdulillah.tuk thn lps alhamdulillah almost all the azam dah tercapai.azam yg plg utama thn lps nak abis study on time.Alhamdulillah.syukur.dgn terlalu byk dugaan now masa tuk fikirkan tentang master pulak:)

Ya Allah....kau menguji kerana hambamu ni kuatkan ya Allah...yup have to be strong!keep strong walau pe pun yg terjadi.semuanya ada hikmahnya.bukan sekarang tuk melihat semua hikmah n reason dr setiap pe yg berlaku.suatu ari nanti qila....kau pasti akan nampak.pasti!Allah th kemampuan kita.Allah th kekuatan kita.Allah th kita mampu sabar.Allah th hati ini ada Dia.Allah th Dia tempat kita mengadu n menangis.Ya Allah....aku hambamu yg lemah.aku x mh hanya mencari kau disaat hati ini hiba...aku mahu Kau sentiasa ada.Kau kekuatan ku ya Allah.sesungguhnya kau th pe yg terbaik tuk hambaMu ini ya Allah.kuatkan aku.tunjukkan aku jalan yg terbaik.jalan yg Kau redhai!

hari ni Has kawin.semalam sempat telefon dia kejap.sayu sebenarnya rasa hati.kawan aku dah jd isteri org.kawan aku dah jd hak milik org....oh air mata mengalir sudah:)Has aku x tau kau mebaca atau tidak.aku nak kau tahu.aku epi sgt.sgt2 epi!setelah segala2nya akhirnya kau dah ada yg menjaga skrg.semoga kau bahagia sehingga akhir hayat.aku nak kau sentiasa epi.aku dah x nak kau menangis lg has.aku nak sentiasa epi dgn dia!u deserve to be happy!aku sayang kau.aku harap friendship kita still strong.sorry x dpt nak tgk kau nikah.bagus gak.kalau x berjujuran air mata kat sana.hehe....

hmm...tahun depan 2 of my bff akan kawin pulak.yup skrg kitaorg cuba spend masa bersama sebyk mana yang boleh.kawan2 aku nak kawin....dont ask about me.x pernah terfikir.biarlah.lihat semua org bahagia n epi pun dah puas.

walau apa pun terjadi....kuat n senyum la!kuat!!!

p/s:saya akan sentiasa doakan awak.saya mh awak bahagia.saya mh awak sentiasa gembira:)

No comments:

Post a Comment