salam...
seperti niat asal munculnya balik blog ni adalah untuk tulis bnd2 hepi n positif(hopefully la).so that if i need sum strength so leh buka n baca n senyum balik.do i mention i hate crying????hahaha....nangis penat k!pas nangis msti ngantuk!hehe.....
k....tu bukan point tuk dis post....post ni untuk mereka yg setia bersama saya sepanjang drama2 16 cd yg x habis2 ni(hehe....meminjam kata2 seorg teman tntg drama meleret2 ni!).ye pernahkah saya kata saya SAYANG ANDA????hehehe....yup SAYA SGT SAYANG ANDA!!!!tuhan x kejam.He nvr let us face everything sorg2.sbb semua yg berlaku kita lbh menghargai mereka2 ni......ye saya sgt bertuah ada kamu!
seriusly im not so positif sgt ngan semua bnd ni.strong pun x jugak.mungkin sbb saya adalah best actress(ye lah dtg dr keluarga pelakon kan;))so people alwayz c me sgt fit n kuat.im still human.imperfect!!!i can gv my gud spirit n positif2 thing kat anda but when i'm alone, i fail to advise myself.i admit it.i alwayz fail to pull myself up balik.so that why i hv u guys.....i hv those wonderful people around me....sgt2 hebat anda!
n sejujurnya saya sgt terharu n touching(oppsss bukan sama ke maksud tu???hahaha.....).ye touching kut.if u here sbb u kesian pun i dont mind:)as long u still leh speend ur time to hear pun dah sgt2 berterima kasih.mendengar perempuan ni merepek time down(k rasa mcm nak rakam la 1 day so then leh dgr berapa merepeknya saya time tu....lalala~~)....so why should i aspect more???mnjd gud listener pun dah cukup terbaik!so that's why saya sgt bersyukur ada anda!
so memandangkan post ni tribute kpd anda2 di luar sana....x kira sape pun anda.....SAYA SGT TERHARU N BERTERIMA KASIH.....without u saya x rasa sy leh terus berdiri n kuat.....tanpa anda saya x tau whether i can still smile n laugh....without u saya x rasa Aqilah ni masih wujud....kerana anda saya buang rasa takut.....kerana anda saya refuse to gv up....kerana anda saya mh terus bernafas!!!!
n for sumone that already touch my heart.....u know who u r....thank sayang......now i know why tuhan jumpakan kita....nape perasaan ini wujud.....no word can explain how im so thankful u here wif me....melayan saya anytime n everytime.....n saya x mh lebih....saya hepi n bahagia skrg....saya hny mahu anda bahagia juga!!!alwayz pray we can be together 4 ever....tp jika kita hny leh jd kawan selama2nya pun saya hepi.....saya nak kita hepi2.....:)
tuhan memberi kita dugaan sbb sesungguh dia mengetahui thp kemampuan n kekuatan kita!
jika tiada hujan masakan pelangi akan muncul!
anda2 yg saya syg....n awak....u rock guys....u all bnd paling hebat that i hv!!!!
SAYA SGT2 SYG ANDA SEMUA!!!!!!!!!!!

No comments:
Post a Comment