salam....
fuhh.....setelah sebulan melayan air mata.....akhirnya.....hati ini tenang kembali....mungkin berkat kesabaran kami semua.....akhirnya sinar2 yg kami harapkan pun muncul.....alamak tb2 rasa cam ayat novel lak!
hehe.....yup....bersyukur sgt sbb akhirnya segala persoalan terjawab.hebat sungguh percaturan tuhan untuk ujian kali ni.sgt2 hebat dugaan itu.sgt2 hebat hati kami diuji.sgt2 hebat!!!seriusly....kami hampir2 collapse x bgn2.hampir2 hanyut ngan emosi.hampir2 juga ikatan suci terlerai.tp sesungguhnya tuhan maha mengetahui pe yg Dia lakukan n bakal terjadi.
yup....DIA MAHA MENGETAHUI!!!
moralnya pe yg berlaku sejak akhir2 ni.....stay strong n byk2 lah bersabar.sesungguhnya pasti ada jln keluar di setiap masalah dgn syarat anda berfikiran waras bukan kerana nafsu n emosi.yup....i agree than sharing is caring.kerana pe yg berlaku recently....kita lbh mengenali sesama kita.selama ni rasa cam kenal rupa2nya kita masih tidak knl each other....msh byk yg kita x tahu.....msh byk yg kita ragu2.....tp skrg....kamu yg terbaik!!!!tuhan jumpakan saya ngan org2 hebat....org yg sungguh2 sabar!!!!
jd let open a new chapter....not begin a new life but move to b better for future....yup we r imperfect!mari sama2 memperbaiki diri masing2.tuhan menduga juga tuk kita melihat betapa pentingnya org disekeliling kita.selama ni kita terlalu yakin n take for granted wif wat happend around.kita lupa tntg perasaan org yg paling kita syg....kita lupa juga tntg diri kita....skrg tuhan buka mata kita....sape mereka....tuhan tunjukkan kita perasaan mereka....tuhan mahu kita lbh kuat.....tuhan mh kita sedar everyone is not perfect....everyone make mistake....so let forget n start living!
yup.....untuk sebulan byk yg kita sedar.....akhirnya kita terjaga dr mimpi indah kita.....akhirnya kita menghadapi kenyataan....hidup mmg bukan fairytale....n hidup juga bukanlah nitemare....mmg sesungguhnya tuhan memnetukan segalanya....tp kita we r the one who plan it!
tuhan x akan mengubah hidup seseorg itu jika dia sendiri x merubahnya!!!!
c.....after rainy day.....mmg pelangi selalu muncul!
x tau la brp byk kali dah saya mengatakan ini.....ye saya sgt berterima kasih.....kerana saya ada awak.....x tau la berapa byk air mata yg dah tumpah....yup sgt banjir....tp u nvr complain....very good entertainer!keeping me smile day to day.....awak mmg sgt baik...:)
jdnya.....this not the end of story.....this is just d beginning!
saya mh wat anda semua epi....
want to make everyone proud....
n as i said.....saya akan tetap n terus menyayangi awak.....
n never ending luv to my family!!!!

No comments:
Post a Comment