salam...
penang.....4 ari spend masa kat sana.sgt2 hepi n mmg sgt2 penat.all out gila!sgt lama kut x jumpa jd 4 ari tu mmg digunakan dgn sepenuhnya!balik je shah alam last2 sesema+sakit badan+demam!terbaik la.....
1st day....
ari pertama pagi farah+amal+imah+tutu grad. n petang nad grad.pagi2 lg ktorg dah gi qbays gara2 x beli adiah untuk bebudak yg grad ni.so oleh kerana 1st day we all mmg gila camera la.sampai more than 200 snap k!!!melampau gila.....hahaha....n malam aktiviti bersama intake.gi main bowling+karok sampai x igt dunia!n the best part jumpa budak bucuk after 1 month!indu sgt2!!!!nah some of the pic in 1st day.....
2nd day...
ari ke-2 ni sgt2 penat!pg2 dah kena bgn sbb diorg ada photoshot(awal la sgt kan kul 11 br aku gerak).penang sgt panas k.berpeluh2....euwww.....n bila panas2 ni kesabaran pun tercabar. huhu....sorry rose psl incident yg x sengaja.k. aku bersalah.mmg emosi+penat.ari ni pun jumpa budak bucuk jap...huhu...jap je jumpa kat tapak konvo....hmm.....then petang sambut gig grad n as usual gambar2 la lg.but ptg ni x byk gambar saya kos i'm the photographer.n mlm ktorg membakar2(bbq).hahaha....tmpt yg sgt gelap tp x kisah janji perut kenyang!!!!!!!

No comments:
Post a Comment