salam...
huhu...dah kul 6 ptg skrg.tp still mls2.rasanya org ln may b tgh cbuk gi bazar or masak2 untuk buka....oh saya x berperasaan lgsg!hmmm....
rasanya jap lg gi kedai beli roti coz still hv tuna kat dlm fridge n kena beli tepung coz ada pisang2 yg menanti dlm peti ais untuk dibuat cekodok.tu pun rasa sgt mls nak gerak.mls...mls...mls.....
esok saya dah start bersekolah balik.gi klas as usual(tgh cuba untuk berjanji untuk tidak ponteng!).ncb baik esement dah siap.cuma proposal je yg mcm lembab progress!tu juga sbb mls!
hai cik qila bila nak rajin????stp masa pun mls kan....mana la cik perangsang untuk jd rajin ni???hmmm.....
k....mls nak tulis lg!daa.....
p/s:awak....cepat la motivate buah ati awak ni jd rajin ckt!

No comments:
Post a Comment