salam....
selalukan kita dgr org laki ckp perempuan ni susah nak faham....ye ke???tp for me lelaki juga susah nak fhm!kdg2 pening pala jugak nak tangkap pe yg dia maksudkan n pe yg dia mahu kan.so bukan lelaki je rasa cam tu, prmpuan pun rasa yg sama.
keadaan akan bertambah rumit jika sang pria itu tidak mahu mensharekan masalahnya atau bnd2 yg menyerabutkan kepalanya.maka bertambah parahlah untuk si cewek2 ni nak menunderstandingkan situation.maka si cewek pun akan keep bertanya....bertanya n bertanya sehingga mendapat jwpn!tu pun kalau dpt jwpn.tp selalunya rasanya x dpt jawapan tp yg dpt maki hamun!sbb wat si pria2 ni lg serabut.
siankan situation diatas(ncb baik saya x pernah kena!).bg pihak prmpuan mereka akan tertanya2 salah ke untuk bertanya n tunjuk saya care.n bg pihak lelaki lak, ish bising je....cbuk je nak tau(huhu....maaflah kalau bukan tu yg anda fikirkan).hmmm....maka jd lah mcm gaduh2 dcni.puncanya hanya prmpuan ni care sgt je!pelik2!!!!
ntah la.....kdg2 aku pun naik runsing gak.kalau lah ada detecter yg leh detect pe laki aku fikir kan bgs.senang ckt.saya bosan bila dgr word x de pe2 la.ncb baik la anda dpt saya yg x mendesak(tp esok saya akan tny balik....hahaha....).jgn lah marah!perempuan mmg sifat ingin thnya tinggi.n lelaki2 sekalian sila la tidak ego.bukan ke bila dah together so anda pun should share thing together.mmg la ada bnd yg x leh share tp kalau dah sampai semuanya x nak share n asyik perempuan je yg duk membebel problem diorg, bosan k!mana gv n takenya d c2????
prmpuan bukan hny mh guys for her to share n mengadu tp prmpuan mh jd gud listener k! msti gurl2 ni sgt hepi jika anda sudi untuk meluahkan masalah anda n gurl ni gak mstilah amat berbesar hati untuk memberi pendapat n advise dia.bila anda si laki2 mensharekan problem anda secara x lgsg gurl ni rasa dihargai n special k!sbb ye la kta x share problem ngan semua orgkan????hmmm....
pe2 pun....kedua2 kena lah saling faham-memahami.
mungkin dia x cerita ari ni tp percayalah esok lusa dia akan buka mulut n cerita pada anda.
it a matter of time.bg dia cool dulu k!
p/s:awak....saya try tu undestand u n x nak wat awak serabut!

No comments:
Post a Comment