Saturday, April 16, 2011

salam....

alhamdulillah....ya Allah thanks coz make he smile:)penat keje jd epi bila baca msg.tuhan makbulkan doa awak n org2 yg mendoakan awak juga.i hope it will make u epi.ya Allah semoga lebih byk senyuman...oh i can imagine u smiling....cute:)

sgt penat actually.but im epi.meet so many people.mcm2 ragam.kadang2 pening pala juga tgk perangai org tp most of it alhamdulillah x byk kerenah sgt.seriusly dis is the best experience ever.x pernah keje ngan org.mix with all type n many kind of people.byk sgt story.n seriusly sgt bersyukur ngan kehidupan yg tuhan berikan.bertuah sbnrnya aku.n member2 keje byk wat aku sedar ngan reality life.n sum of them inspire me:)

ada sum isu sikit lately.ya Allah hope i manage to hande semuanya.saya mahu success ngan future life saya n on the same time saya juga mahu personal life saya working well.mungkin dulu future life seem sgt2 important sampai i dont care what happen to my personal life.but then....when time goes by then i realise how important personal life sama cam mengejar kejayaan masa depan.sbb poersonal life ni yg akan bg semangat untuk terus malangkah.personal life ni yg akan wat kita bangkit bila terjatuh....tuhan kuatkan aku....kuatkan hati ini....

semoga pe yg dirancang n d pohon dimakbulkan....

kita hanya mampu merancang tp tuhan yg menentukan segalanya....

semoga lebih byk senyuman selepas ni....semoga lebih byk bahagia yg menanti....

syukur tuhan atas nikmat mu selama ini:)

No comments:

Post a Comment