Friday, February 18, 2011

bff n shah alam...

salam....

hmmm....saya indukan byk bnd!live kat shah alam ni best je.even most of the time idup kat shah alam ni berkisar kat kelas, umah n bilik je but yup i enjoy everything.n seriusly bila dah nak ujung2 n tinggal 3 months je la untuk stay kat shah alam...n terasa merindui segalanya.sgt suka environment shah alam.walaupun shah alam x la best kalau nak dibandingkan ngan penang, tp still ada bnd yg bakal dirindui.mcm penang....camtu juga shah alam.so untuk sisa2 yg tinggal decide tuk really enjoy my life here.

ckp psl penang...yup saya sgt indukan moment2 di penang.actually indu time2 lpk2 ngan farah.kat penang dulu most of the time pun ngan farah.gi klas training sampai la ke lpk2.so sbb tu semua org akan pelik if ktorg x together.mmg semua org dah faham.mana ada farah ada aku.farah x mcm gurl lain.n believe it ktorg jrg cite bnd2 sedey n serabut2 ni.most of the time pun cite bnd hepi2 n gosip2.farah ni epi go lucky.sgt organize n yg best senang sgt nak ajak lpk.so coz idup aku ni agak serabut n mellow2 kan so farah ni antara org yg menuetralkan idup aku.dia th je aku sedey.aku risau.aku serabut.bila aku cite dia dgr n bila aku senyap she cheer me up.yup since jauh we really mish each other.kalau nak kata slalu cathch up x de la.tp bila ktorg jumpa mmg x sabar n mmg akan lpskan indu.hehe....kawan baik yg jrg bermsg or bergayut tp yup until now we r epi to be best frenz.yg penting saling jg frenship tu....mcm becinta lak...hehe....

nape saya menulis...sbb saya indukan segalanya.saya ada ramai kawan tp sahabat leh bilang ngan jari je.kawan tuk sembang n lpk2 mmg ramai.tp sahabat yg faham kita hati ke hati x ramai.x semua org leh jd teman n sahabt baik kita.ye saya indukan sahabat saya.sahabt yg sentiasa ada bila idup ni terasa mcm sgt suck:)beruntung sgt berjumpa ngan mereka.ntah la berapa byk kali ntah post psl teman n shabat baik kat sini.yup sgt indu anda semua.bonding yg ada tu rasanya mmg susah nk terlerai.bonding yg teikat ngan emosi n perasaan....bonding yg disulam ngan kasih syg.mereka2 ni yg buat idup kita rasa bermakna....mereka wat kita x rasa sorg2:)

tp sedey ckt....sbb mereka2 ni skrg kebayakkannya jauh.oh kalau x mmg happening k.ari2 ada org tuk lpk ngn gosip2.stp ari pun terasa sgt bersemangat.hehe...skrg pun bersemangat je.n lucky ada kak cik kat pj.yup my little sis n bff k.ni pemegang mohor2 besar kakaknya ni.mmg we r so close.gaduh2...jerit...then epi2 balik.mmg selalu pun cam tu.kalau kat umah mmg mak asyik pening ngan ktorg.gaduh mcm musuh tp kalau rapat mak lagi pening pala sbb byk je planningnya.ramai org x sangka we r sibling bila ktorg kat luar.may b coz kakak dia awek muda kut.hehe....bila ckp adik n kakak ada yg x percaya n siap nak tgk ic lg.yup we r siblings n we r bff.we laugh n cry together k.ncb baik kak cik ada dekat sini.that why shah alam x leh bosan sgt.hehe...n sape2 yg kawin ngan ktorg msti kena terima hakikat n x leh jeles ngan bonding ni.hahaha....

n the best part.....sejak setahun ni idup kat shah alam jd more intresting cz saya da bff cam awak.ramai org comfuse ngan relation kita.n kita ngan selamber je berkepit kesana sini.hehe...yes im glad u r my best frenz.senang ngan kamu.x pernah kisah kalau ada org ckp kita couple.n im selamber je adress u as mg bf.n kamu ok je(rasanya kut).tuhan je th betapa saya selesanya berada ngan kamu n betapa bahagia n epi nya idup org kebelakangan ni.sbb tu stp kali kita date kak cik msti kena kan kita gila2.n thanks sgt coz u treat my sis sgt baik.kak cik bukan leh rapat ngan ramai org but u make her feel comfortable n like she has brother:)suka ajak kamu lpk n makan.coz moment tu akan jd sgt kecoh n epi gila.tp slalu x suka bila kita kena balik.x suka bila epi n moment tu tb2 akan berakhir:(yup syg kamu sgt skrg.kalau kita ditakdirkan idup bersama one day mmg satu bonus for both of us.skrg pun dah tersgt epi n bahagia.looking farward for next date.hahaha...padahal br je jumpa on monday kan????org yg sgt2 penting skrg.org yg wat stp mlm pun mimpi indah.ecehceh....:)

yup smlm saya indu aiman.saya perasan awak senyap bila saya kata saya indukan aiman.saya fhm pe awak rasa coz bila awak cite psl ex awak saya juga rasa cam tu.yup saya pernah menangis masa awak down gila bila ex awak nak kawin.hmm....saya indukan aiman.sbb aiman org yg wat saya rasa perasan sayang tu.aiman ajar saya tuk mencintai n menyayangi org.aiman ajar saya tuk menghargai org2 mcm awak.kdg2 saya jeles ngan awak sbb ex awak masih hidup.awak dpt lihat dia epi mstipun saya th awak down sbb dia bahagia ngan org ln.tp dia idu baik n epi n bahagia.tp saya x dpt tgk pogress idup aiman.saya x dpt nak tgk dia epi.saya x dpt tgk dia bahagia.kalau nak ikutkan saya x tau pe yg saya indu sgt kat aiman.tp yg pasti saya indukan sesorg yg menyayangi saya mcm aiman pernah sygkan saya.x terniat nak biat awak jeles n terasa.stp kali saya carii awak bila sya teigtkan aiman sbb awak satu2nya org yg leh wat saya berhenti menangis.wak satu2nya org yg leh wat saya tersyum.awak2 satu2nya org yg dpt wat saya rasa bahagia.awak satu2nya org yg wat saya rasa perasaan cinta tu.....

jd mcm mana saya x jd indu kat shah lama nnt???coz semua nya bermula di shah alam.aqilah yg ari ni adalah kerana terlalu byknya bnd berlaku di sini....

saya bakal indukan shah alam...

saya indukan dia....

tp saya paling indukan awak...

teman saya gi penang nnt k....

No comments:

Post a Comment