Tuesday, February 22, 2011

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu....

salam....

hahaa....tajuk x leh blah!yeah!!! sgt x sabar untuk next week....x sabar tuk vacation.sgt lama simpan hasrat tuk lari kejap dr segala2nya.tinggalkan sebentar life yg sgt hetik ni.tinggalkan perasaan2 n emosi di sini.plan asal nak gi penang je.x sangka last minit akhirnya kena gi wat pasport.hehe...thanks ma.syg ma sgt2.since ma let go tuk gi vacation promise will try my hard tuk score dia sem.byk sgt ma kasi dis year.semoga tuhan murahkan rezeki ma n juga semoga tuhan permudahkan perjalanan life aku after dis.have to work hard.nak dpt keje n bg ma duit every month.janji kat diri ni!kalau rezeki lebih mh support adik2 juga:)

oh ari ni agak touching.dr semalam pun.nak2 final ni touching ckt.terigt last sem amik exam dlm keadaan yg sgt serabut.dugaan yg tuhan bg tu hampir2 x tergalas.yup ada sedikit effect kat result.kecewa gak la.tp x leh salahkan sesiapa.terbawa2 emosi n akhirnya exam pun agak effect.dis sem alhamdulillah.dah nak abis sem ni.tuhan permudahkan segalnya.x mh terlalu bahagia.sbb takut nnt akan sedih yg melampau.janji kat diri sendiri utuk perform yg terbaik.tuk hadiah kat ma result yg terbaik.tuk tunjuk kat abah i really serius to be in this field.kadang2 air mata ni gugur juga.kadang2 rasa putus harapan.kadang2 rasa keseorangan bila igt yg lps.tp hidup ini perlu diteruskan.yg lps tu yg menjadikan kita lbh matang.walau keadaan mungkin x sebaik seperti satu ketika dahulu.walau keadaan x la seperti yg kita mahukan.tp bersyukur sbb tuhan masih satukan hati2 ini.tuhan masih rahmati kasih sayang ini.syukur sgt!

cuma satu...harap vacation next week wat ati saya bersemangat balik.jujur hati ni hampir putus asa.masih perlukah berharap n memberi harapan.ntah la.x tau kenapa hati ini berdetik ngan seribu pertanyaan.mungkinkah kerana final n kesibukan masing2???atau mungkinkah hanya mainan perasaan n emosi.mohon tuhan tunjukkan terbaik.ada bnd yg baik itu kadang jd bnd yg x baik untuk kita n yg kita rasa x baik itu mungkin yg terbaik untuk kita.sesungguhnya Allah yg maha mengetahui.ya Allah....kuatkan ati aku.kuatkan ati aku untuk membuat pilihan.mungkin ada yg bakal terasa n kecewa tp sesungguhnya hanya kau yg th pe yg terbaik!

bila terlalu syg....kita sanggup korbankan diri untuk kebahagian org ln...kita sanggup wat pe sj untuk lihat senyuman n ketawa itu....kita sanggup biarkan hati sendiri sakit....kita sanggup wat segalanya tanpa mengharap balasan.segala2 nya semoga untuk dia bahagia....ni masalahnya bila hati terlalu syg n mencintai....

layan lg anuar zain tajuk sedetik lebih ni makin jd2 lak emosi.

hei....tb2 terigt awak menegur....jgn terlalu fikir bukan2....

yup mungkin terlalu byk input negatif akibat tidak berapa nak cht:)

pinjam lirik lg sedetik lebih ckit...

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa....

P/s:hmmm.....sgt takut akan menyerabutkan kamu.mungkin telah menyerabutkan kamu pun smlm...oh....hmmm.....

No comments:

Post a Comment