salam.....
sblm nak membebel meh baca konversation aku n member aku sorg ni di thn baru cina...silalah enjoy yek:)
member(m):qil sakit perut!sedey(T_T)
aku(a):nape laling camne leh sakit perut???
m:td ada client aku dtg antar limau sekotak.sbb aku kecewa x cuti aku pun makan limau tu sampai abis sekotak....
a:abis sekotak???!!!!
so moralnya....sila lah kongsi2 limau.jgn tamak tgk dah cirit!hahaha......
cuti cny mmg menarik.dah la last week cuti taipusam(mcm salah eja je???) then cny lak.mmg terbaik la.makin2 bertambah2 lah lemak2 malas tu.oh m'sia mmg kaya ngan cuti bagai!
cny ni tb2 rasa syok lak alik umah.buzy wat hantaran opppsss not mine k.org punya.then teman mak soping n akhirnya x sempat nak menghalang ma tersoping set ruang tamu baru!Oooooo.....then main2 ngan my anak2.serius they growing fast n bertambah2 somel k.then spend time wif my besties kat srbn.even x cukup korum but then we hv fun sgt.mish the moment kita overnite sesama then wat pillow talk.byk gila gosip k!
oh terasa cam nak ada cuti2 yg berkualiti seperti itu lg!
sgt best n hapening.
suka cny....
sbb ada limau n angpau!
jom stdy alik yok sambil makan limau:)
p/s:next nak catch up my moment kat penang ngan farah lak!bestfren date....hahaha....sape nak ikut????

No comments:
Post a Comment