Friday, November 5, 2010

cik qila jgn bersedih...:)

salam....

pg2 bgn mendengari insiden yg x sepatutnya.terdiam.perlukah aku terus melangkah or biar keadaan reda dulu???hmmm....tb2...air mata pun mengalir.ya Allah perlu ke menangis sekarang????kuat betul kau menduga ya Allah.bukankah pagi2 ini sepatutnya mood positif yg muncul???hmm.....

membiarkan keadaan reda.telinga ni mendengar segalanya.makin deras air mata mengalir....kuatkah kamu qila???bertanya pada diri sendiri....insyallah!terlalu jauh dah aku berjalan mesti n aku kena kuat.ada adik2 dibelakang yg sentiasa perlukan diri ini.ada masa depan yg masih perlukan semangat bukan putus asa.

tuhan....aku th kau mendengar.tolong jdkan aku makin kuat.semoga kau merestui setiap langkah perjalanan ini.aku mh melihat dia tersenyum ya Allah.tersenyum puas n bangga.beri aku peluang untuk membalas jasa mereka sebelum kau tarik nyawa ini ya Allah.....

sekarang bukan masa untuk mengeluh.bukan juga masa untuk menagih simpati.sekarang masa untuk terus melangkah.masa yg ada mungkin x lama tp harap2 ia mencukupi...

kamu jgn risau....saya ok...saya kan sgt kuat:)

p/s:aiman....saya indukan kekuatan awak....

2 comments:

  1. hei qila. whats wrong? anything nak share? Hmm.. sabarlah ye. Semua terjadi pasti ada hikmah. just be strong! and aku tau kau cukup kuat tok hadapi semuanya.

    n kila, arwah mesti nak kau gembira selalu. Tak salah kau ingat dia. tp, hiduplah di alam nyata. Doakan semoga rohnya dicucuri rahmat.

    And aku selalu ada untuk kau..jgn sedih2 pepagi ni. hari jumaat lagi. senyum k ! :)

    ReplyDelete
  2. hehe...hei im fine la.
    sekadar tulisan supaya x seret emosi yg melampau.
    sbb bila igt dia igt ncht dia:)
    so x lah terasa sgt down.
    biasa la kadang2 indu.
    dont worry k.
    lg pun skrg kan saya dah ada big supporter n saya tau saya ada org2 cam kamu yg care dr jauh:)

    ReplyDelete