salam...
sofea damia.cantikkan nama tu???nama milik si kecik yg sgt somel.1st time melihat damia(k bukan pertama kali sbnrnya.kali kedua.kali pertma semasa br je lahir) tersentuh hati ni.serius rasa nak mengalir air mata.hei cik qila lex jgn nangis.ya Allah sgt kuat kau duga si kecil ni.....
damia anak kepada salah seorg sahabat.sahabat yg sgt lama menyepi.bila mama cerita.....hanya tuhan yg th hati ini.tp as usual i will alwayz look as calm as i can kan:).br 1 tahun setngah damia.sebaya raihan.tp damia dah tiada mama dia.tuhan lebih sygkan mama dia.
x th kenapa tiba2 terasa mh berjumpa damia.hei si kecil tu x kenal saya.mh kah dia nnt bersama org yg dia x pernah lihat?sudah dekat 2 tahun usia dia.pasti dia dah kenal org...k mmg mcm2 pertanyaan muncul.berdebar2 hati bila nak amik damia kat nursery.kesian si kecil ni.seharian di nursery.ncb baik ayahnya dah memberitahu pihak nursery so x byk cerita.masa amik, damia tido.lg sgt sayu....ya Allah kuatkan si kecil ini.....
bgn je damia.....ma....ma....ya Allah hampir gugur air mata!dia memandang mama n aku.penuh erti pandangan tu.ncb baik mama ada so at 1st mama yg dukung damia.x byk kerenah si kecil ni.cuma dia x mh diletakkan.nak dukung saja.letak pasti merengek.mungkin indukan mama dia....ncb baik pengalaman jaga firzanah masa dia kecik so handle damia x lah susah sgt.so sbb x sampai hati nak hantar damia kat nursery balik jd saya stay menjaga damia.
serius emosi saya terganggu kerana damia.dah la mmg beberapa ari ni ada beberapa bnd yg agak menyerabutkan n mengheret kepada peperangan emosi.muncul damia, lg hebat otak berkerja.mcm2 persoalan timbul.maka makin berat n sakitlah kepala ini.tp bila lihat damia, ada ketenangan disitu.yup saya sgt suka budak kecik.ada aura ketenangan yg x dapat diungkap bila bersama ngan mereka.mungkin sbb tu bila serabut msti ajak firzanah gi jalan2.bg fish makan:)mmg release ckit:))
seharian ngan damia.yup skrg saya terasa indu ngan si kecil tu.rasa mh bertanyakan pada ayahnya....tp.....hmmm.....damia....auty indu!
p/s:kamu thanks 4 d lunch+dgr saya membebel+make me smile n laugh....
p/ss:kalau boleh saya nak jg damia....tp saya mungkin mengheret mainan hati n emosi pada ayahnya....saya x boleh n saya takut...sbb saya sudah syg kat awak skrg....

No comments:
Post a Comment