salam....
hampir seminggu x merepak2 kat cni. oh....terlalu byk bnd terjadi sepanjang seminggu ni.huhu....sgt penat berair mata.kadang2 x sedar air mata itu dah mengalir.n of coz akan jd make up disaster k! coz air mata itam yg mengalir membasahi pipi!jd monster!!!!hahaha.....
kalau x menangis x leh kan qila???rasa mcm ada je lg bnd yg tersangkut kat dlm kepala otak ni kalau x nangis!ye saya telah menghamburkan semuanya semalam.sepanjang perjalanan shah alam seremban.wah menarik!(sampai org kat tol tu wat pandangan pelik k....do i care???) once the enjin start air mata pun mencurah2 seperti empangan pecah!yup saya mh melepaskan segala2nya.selama seminggu saya tahan.saya menjaga perasaan org ln tp perasaan sendiri????jd semalam saya mh menangis n mengalirkan segala2nya.
k jgn lg bertanya mengapa saya menangis....mengapa terlalu sedih....terlalu byk input yg mengheret n mendera hati!hahaha....masalah jiwa mmg begini!ye kadang2 terfikir biarlah jd gila coz dah x pyh lg pening pala fikir tentang dunia sekeliling.org gila msk syurga k!hehe....oh....perasaan seminggu ni wat saya jd terlalu indu ngan ramai org!indu ngan life gila2 kat penang!cik rose saya indu anda!indu farah gak(cik yg membuat master n nmpk teramat buzy....cik farah kita dah jrg berbual tp saya alwayz doakan anda success!!!!).saya indu jugak lpk mlm2 kat mamak ngan si jejaka2....n saya teramat juga indu kat c gadis2 untuk keluar makan2 n lepak!(tb2 terigt masa time spm dulu....time stdy2....time tuition....time kita overnite sesama:))
smlm saya berjanji....bersaksikan batu nisan awak....ini jd kali terakhir saya igt semua yg menyedihkan 6 tahun lps.saya th mustahil untuk serta merta mendelete segalanya.mustahil untuk saya berhenti membebel....tp kepala saya teramat sakit sbb seminggu ni.serius x tipu.sakit sehingga saya rasa teramat terseksa ngan segalanya!saya sedar sbnrnya ini bukan sedih tp perasaan marah sbnrnya.....hmmm....saya bnci bila saya x mampu mendengar seglanya dr mulut awak....saya benci kerana saya terpaksa jg hati org ln padahal saya yg amat terluka...saya benci sbb kamu tinggalkan saya disaat saya amat2 memerlukan kamu.....bunyi mcm saya marah tuhan kan????saya x marah tuhan amik kamu.....saya marah....atas semua bnd yg awak lakukan!
saya marah kenapa selepas 6 thn ni saya msh terigt insiden itu.saya th ramai yg dah bosan....tp selagi parut tu wujud selagi itu juga saya masih terasa sakitnya!ya Allah.....sgt kuat semua ni.....mmg kadang2 rasa x mampu.ckp je sakit hati...marah....benci....tp saya x mampu untuk menggambarkan persaan itu.pasti hati ni jd simpati tb2.....hmmm.....qila....qila....anda sgt sedih k!
sudahlah....ari ni saya x nak nangis.simpan air mata untuk esok lusa lak!
so....i promise i will alwayz keep my smile:)

No comments:
Post a Comment