Sunday, November 28, 2010

happiness....

salam....

semalam melayan mubi jap ngan kak cik di klcc.then sementara tunggu my sis gi sembahyang so berjalan2 la di taman klcc.tgk budak2 kecik yg hepi berlari2....main buaian n mandi.bestkan jd budak kecik.sgt relax n epi.x de bnd yg menyerabutkan kepala.tgh2 duduk n melayan perasaan sendiri tb2 dtg seorg mamat ni.budak um.wat reasearch about people behavior. dia wat tentang happiness.wau!cam terkejut gak.byk2 org yg ada kat c2 he came to me n asked me about hapiness.eh....jap.... happiness????terasa k!

huhu....menjawab soalan mamat ni memg agak mencabar.soalan simple tb perlukan masa untuk berfikir menjawabnya.lg2 bercakap ngan budak psyko k.soalannya berbunyi begini:

1.apa perkara yg wat anda rasa hepi?
2.kenapa perkara tu wat anda rasa epi?
3.apa lak perkara wat anda rasa x epi?
4.kenapa perkara tu wat anda rasa x epi?
5.siapa yg akan wat anda rasa epi?
6.kenapa?
7.anda epi ngan hidup anda sekarang?

huhu....jawapan tuk soalan diatas rahsia k.unless anda terbaca ke report thesis mamat tu mungkin lah anda akan ketemu jawapannya.tp persoalannya sekarang kenapakah tb2 bertanya soalan tntg happiness pada aku yg ngah for sure la otaknya melayang2 berfikir kearah ln????huhu....hukum karma i think!hahaha.....

by the way bersembang ngan budak psyko best gak.n he is quit good thinker.ayat last mamat tu menarik....hope u find ur happiness in ur life journey!wau!penuh makna k.persoalannya sekarang.....saya x epi ke????hehe.....epi ke x, penting ke????as long as we keep moving forward!

esok saya mh cabar diri untuk follow pe yg saya rasa mustahil!hope i can c the result soon!

hmmm....belajar berdikari qila!


No comments:

Post a Comment