salam....
kalau aku budak2 sekolah msti aku rasa bahagia je bila dah msk december. unfortunately saya bukan budak sekolah.budak final year yg ngah sgt la serabut wat fyp dia:(.bestnya school oliday. hmm....saya yg dah lama x rasa beroliday ni.mmg sgt la menyedihkan.
ari ni satu ari menghadap laptop.semua gara2 proposal writing yg nak submit kat hosp next week.i hv to get move.byk bnd perlu disettlekan.sejujurnya saya hampir putus asa je ngan projek n everything berkaitan ngan stdy.rasa mcm x nak je teruskan wat research ni.mcm2 kan.cam byk sgt halangan.but then sumthing make me up balik.how far i try to avoid kena gak wat research.final year sudah so kena la x leh nak gv up!
hmm....selama ni avoid tuk cr alasan.tp mcm skrg ni dah terlalu byk sgt alasan.things happen to make us strong rite?kalau kita kata x leh jdnya x leh la.kalau kita ckp leh so boleh la.pe2 pun diri sendiri.nak harapkan org ln sumtimes diorg pun x ada masa tuk kita.nak hrp org pujuk n ckp bnd baik2 sampai bila2 pun kita x akan bangun.sumtimes bad word tu bgs gak.terjaga siap jatuh guling2 lg:)
walaupun cam lmbt sgt nak start continue my projek alik tp saya kena bersemangat.insyallah everything akan settle dlm masa yg ditetapkan.x de bnd yg senang.kalau senang semua org leh wat qila.jd kerana anda insan2 terpilih n kerana org ln x leh wat sbb tu u hv to do it!sila lah yakin.kena yakin!
susah sbnrnya nak tipu diri sendiri ni.tipu org senang je kan.tp saya kan pelakon terbaik.senyum walaupun sbnrnya ari2 pun nangis.hehe....
so....epi disember.....cheer up cik qila!
p/s:awak....saya serius td....can we start???:)

No comments:
Post a Comment