Friday, December 24, 2010

sopan....

salam....

i learn my mistake yesterday.x pe la lg pun i will change my no soon.bukan sbb insident semalam pun.dah terfikir nak bertukar dr ari tu.but i still on no lama.berkawan x salah sbnrnya.asalkan kena caranya n kita th menjaga adab.behave itu sgt penting.lg2 ngan org yg br kita kenal.

sgt tertarik ngan org yg sopan.actually kalau mamat tu x handsome tp sgt behave n sopan, bnd tu pun dah leh jd satu daya tarikan untuk gurl:) mmg la at first kita akan tertarik pada paras rupa tp kalau paras rupa tip top tp rude gila sape yg akan thn.lama2 paras rupa tu pun dah x mampu buang rasa menyampah org.

remember kecantikan dalamn tu lg bagus dr luaran....so sopanlah anda bila berkomunikasi ngan org ln.cam yg selalu saya pegang kalau nak dilayan sopan lyn org ln ngan sopan juga.jgn sampai org ckp kasar br th nak bersopan santun.

oh...smlm saya msh leh mnjg adab n suara lg.mls nak lyn org2 yg x tau adab sopan ni.saya x kisah pe org2 ni nak ckp.sombong, kerek, jual mahal n pe2 lg la seangkatan ngan nya i dont mind.i lose nothing.

hmmm....bila deal ngan bnd2 camni rasa menyampah lak.bila mood2 positif ada n diprovoke oleh bnd yg x besh jdnya kadang2 emosi pun terseret.ye la perempuan ini penuh ngan emosi:)lucky ada yg sudi mendengar perempuan ni membebel.n im lucky to hv u yg sugguh sopan cewah!!!!:)

tu je nak merepek2 kat sini.sumone pm me tny mn lg post2 love story n bahagia kamu???hehe....tb2 rasa nak amik post sumone....dah masuk musim cinta ke???

smile babe:)

No comments:

Post a Comment