salam....
si lipas gatal!!!!huhu.....terbangun n terus celik sbb ada lipas yg sgt gedik+hodoh duk terbang2 dlm bilik!ish potong stim tul.ncb baik terjaga, kalau x msti hepi kan kamu duk merayap2 n terbang n then hinggap pada badan aku yg somel!hahahaha.....as usual rasakan semburan ridsect!finally saya pun x berani untuk meneruskan hasrat beradu di katil empuk ku.ncb baik bilik sblh always available n katilnya jugak leh tahan menggoda:)
smlm mak msg pg2 bg tau abah sakit:(hmmm.....so kerana mula2 nya duk x mau alik srbn akhirnya pun kena alik srbn.oh abah....nak abah cht2!x mau abah sakit2!i alwayz pray to Allah semoga Dia berkati umur mak n abah n beri mereka kesihatan yg baik.not now ya Allah.x dpt bygkan ilang nikmat ibu bapa k.walaupun i realise one day mereka akan tiada but let it b one day n not now.cant afford to lose one of them.....kekuatan saya adalah mereka!hmmm....semoga x de yg serius2 sgt n abah akan kuar hosp as soon as possible.
mata mula mengantuk semula....terasa cam nak call sumone n bersembang but for sure time ni pasti dia sudah diulit mimpi....oh...u know i mish u so much....ntah la....sumtimes rasanya skrg mh kamu ada everytime.perlukan kamu untuk jd kuat....but then this should not b happen....u will not alwayz wif me forever....i hv lost sumone dulu....n i know one day i might lose u as well....
let sambung tido....oh....byk keje still pending....esok let settle pe yg mampu....selalu pun ada je bnd unplan n luar kuasa yg terjd.....
i luv abah....tuhan tolong sihatkan abah.....

No comments:
Post a Comment