salam....
quick update sbb nak gi klas jap lg.huhu....mls nak mandi....malas nak gerak.ish2....penyakit malas yg melampau2 sejak akhir2 ni.adoi!!!!
oh....sebenarnya nak share my thought about sumthing....
kalau kan tb2 org yg kamu rapat cam dingin mengapakah???
n anda terasa seseorang itu seperti terpaksa melayan anda???
hmmm.....mengapakah hati menafikan reality???
mungkin sbb syg kan???
hahaha.....
as usual bila dijdkan isu....msti semua org pun ckp org itu yg terlalu fikir negatif.
ntah la....mungkin sbb x de isu jd wat2 ada isu....
pe2 pun...ni x de kaitan ngan my personal life....just thought about story malam td dr seorg teman.
oh sahabat sila bertahan yek...
if u read dis....remember u hv me for shoulder to cry....for ear to hear u membebel:)
p/s:kamu....sumtimes saya pun fikir begitu tp kamu selalu wat saya rasa ok balik (k..bukan secepat yg difikirkan...hehe....)....sian kamu sbb kena terang panjang lebar.....hmmm....msti awak serabutkan selalu....sorry dear....cerita mlm td dr teman wat saya fikir pasal awak....wat saya rasa bersyukur sbb awak selalu jaga hati saya....awak x nak wat saya sedih....walaupun mmg saya rasa ada masanya awak mmg terpaksa....sorry about so many thing....sorry sbb slalu je ada isu.thanks 4 treat me as best as u can....n sayang awak:)

No comments:
Post a Comment