salam....
uncle muncit epi bufday!!!!nak tiket gi uk!!!!!!!!hahaha.....selamat ari tua untuk sape yg berkenaan menyambut ari lahirnya ari ni!argh!!!!cepat alik msia!!!indu thp hell k!!!!!!!!!!!!!saya th anda suka stalker blog ni!hei i know k!
alhamdulillah ari ni bgn pg semangat mcm pulih sikit.beberapa kurun dlm mood melo2 n cloudy2 tp ari ni mcm rasa much more epi ckit.wah ada senyuman di bibir!hehe...semalam lyn cite kal ho na ho mmg terbaik ar.ntah berapa kotak tisu abis.love shah rukh khan! n as alwayz he is cute n mmg teramatlah somel dia berlakon.oh my god!saya melayan hindustan lg????hahaha.....start terstuck kat my name is khan la ni sampai tb2 rasa nak lyn cite yg ln yg ada shah rukh khan.hehe.....best gak lyn hindustan ni:)
beside mish my uncle, saya indu awak gak!!!!camne????huhu....gedik thp menyampah k qila!hahaha....br je ketemu (hmmm....last week rite???)sudah indu bangat!huhu....ayat sentap dr along: tunang je la!at least dah terikat n half way comfirm he is yours!oit....suka2 ati je ek!kalau kawin pastu mak n abah tanggung lg x pe la.huhu.....no...no...no....belum masanya lg k!degree pun msh terkapai2 nak abis, ada ati nak kawin.pastu ye2 je kan, dia tu nak kawin ngan awak ke?mana tau dia x berniat pun camne?kalau awak je yg syok sorang camne?hahaha....stop it qila!jauh lg nak fikir pasal bnd extra ordinary tu:)
seriusly i hv to get back in track!hmmm....it is not the time to gv up k!no!!!.i not gv up k!just frustrated je.biasa la bila we aim high to the galaxy but unfortunately we just able to reach the sky jd nya mengong2 ckit.hei qila sila bersyukur!not ur luck or rezeki dis time but who know what happen next rite???hmmm....k!sila berusaha ngan lebih gigih lg!huhu.....mari letak jauh2 sedih+kecewa+menyampah+nangis tu. let bring back hepi+smile+positive thinking+bersemangat back!u need that for ur journey coz it keep u alive!
k....dis week i will not going back to srbn.huhu....insyallah can survive!need to update my thesis.wah byk keje x settle!can i hv a mubi dis weekand????can la!wek....a.a.k!nak jugak tgk mubi.need boastup k!hehe....let bring back aqilah yg somel!
mish u sgt2!!!!cpt dtg shah alam....u promise k!
p/s:uncle thanks untuk perangai kanak2 anda semalam....u make me laugh sampai berair mata k!mish u:)
p/ss:oh smlm saya suka bila kita leh bersembang mcm tu lg.saya epi sgt:)

No comments:
Post a Comment