salam...
oh...serius tulang belakang aku sgt sakit.berjam2 duk kat atas kerusi menghadap nota2 mana x sakit.argh....aura2 stress telah muncul.siot je!esok ada 2 papaer.cyto n amd.aku x la risau sgt cyto.cuma ada brp bnd yg mcm x berapa lekat lg ni kat kepala otak.yg aku risau sgt ni amd.yup AMD. advance medical dignostic.subjek yg wat aku jd mls nak gi lab.1st sbb kau akan stuck kat lab sehari suntuk n kadang2 extend sampai esok tp hampeh sbb result cam hampeh.kalau dpt tu kira nasib baik la.kalau x mesti ada method kau silap or ada la bnd x cukup.bengang kan dah separuh ari duk lab alik2 dah nak sampai final step br lecturer kau kata bahan x cukup.x pun dah wat2 skali x dpt result n tb2 lecturer kau br perasan dia bg arahan salah!mmg mcm shit!menbazir masa n tenaga.
so kerana aku x suka bnd2 yg x mendatangkan faedah ni.so mmg byk kali la aku selamba je ponteng.mmg kalau ari selasa aku mls nak gi lab k.esok bila tny budak klas msti kata bagus kak qila x dtg.tp aku mmg kagum ngan budak2 klas aku.yg wat perangai cam aku ni aku rasa berapa kerat je.selalunya klas blh kata almost full gak la.sampai lecturer aku perasan akan kehilangan aku dlm klas dia.bila dia tny aku gelak je.mls nak bg tau reason aku krg ada yg terasa hati lak.yup...budak2 klas aku mmg baik gila.bila aku start bljr kat sini aku rasa segan silu lak nak ponteng klas dek kerana ktorg ni x ramai so mmg lecturer leh detect ar kalau kau x de.tp bila dah ujung2 aku abis stdy ni.ada bnd wat aku tawar ati mmg jgn harap la aku nak pujuk ati gi klas.kalau dah mls tu mmg aku trk comferter sambung tido lg besh!
bila fikir2 balik.adakan ini kesan aku x dtg lab jd aku blur bila fikir pe yg aku bljr selama satu sem ni subjek amd or adakah mmg lecturer aku tu x mengajar lgsg tb2 je nak bg soalan thp budak2 phd???oh aku x salah.sbb member2 aku yg x pernah ponteng pun tny aku pe nak stdy.argh!benci k.bila aku x tau pe yg aku stdy.pe yg aku dah wat.serius aku blur.so esok aku akan jwb pe sahaja yg aku rasa aku terbaca ari ni n that's it!hopefully lepas la.hai...cam rasa nak gi goda dr suruh dia up carry mark jd 60 n final ni just 40 je.hmm....
so kesimpulannya....stdy je la pe2 agar nnt dlm exam hall x la aku termenung lg byk dr mengarang....
doakan aku yek!
aja2 fighting!!!!

No comments:
Post a Comment