Sunday, March 13, 2011

hati sila lah makin tabah!

salam....

esok ada paper parasit. rabu lak ada paper AMD n cyto.byk lg yg x revise....hmmm....alhamdulillah ati ni semakin tenang.seharian smlm melayan emosi n air mata.ari ni bila dpt luahkan segala yg rasa, tenang n dtg sedikit kekuatan.saya mmg byk berfikir orgnya.bila sumthing happen fikiran tu jauh melayang.masalahnya bukan terlalu melayan sgt emosi tu.still stdy tp entah dimana part sedih dr nota yg dibaca saya pun x tau sehingga air mata menitik.huhu...abis basah note.seperti takungan air mata dah x terkawal.

hati saya terusik.sgt terasa dilyn sebegitu.saya x terdesak tuk merampas hak org ln.n saya juga x pernah terniat tuk mengganggu kebahagian org ln.hati saya telah dimiliki.sayang saya melebihi segalanya.n mana mungkin saya memperduakan cinta n kasih tu.oh....jika la kamu th betapa saya menyayangi dia n bagaimana saya menyayangi org2 yg saya sayangi mungkin kamu berfikir dua kali tuk menuduh.n mungkin x terlintas langsung pun.

hmm....tuhan mengajar saya semalam.mengajar saya yg x semua yg kita anggap sahabat menjadi sahabat.n tuhan juga tunjukkan saya betapa pentingnya semangat dr org yg tersayang. saya x mh menoleh kebelakangan n melihat blk memory semalam.yg lps biarkan lps.nekad ati ni x akan lgsg ada conection ngan insan yg x lyk dipanggil sahabat.x de bnd baik n x de terhutang budi pun dgn org begitu.serius ati ni tekad.mungkin lps ni ada sedikit rasa fobia.n maaf la jika qila yg dulu akan kurang mesra.x mau pisang berbuah dua kali.cukup lah.terasa bagai dihina....

start next week saya x akan menggunakan no lama lg.maaf cuma insan2 yg sgt rapat sahaja yg akan ada no tu.kali ni saya mh jd sgt tegas.mungkin ketegasan selama ini x cukup tegas sampai ada yg suka2 ati mengambil kesempatan.saya x perlukan org2 mcm mereka tuk lebih menyerabutkan kehidupan saya.cukup2 lah.cukuplah saya x ada kaitan n jgn suka2 ati heret saya kedlm masalah yg awak sendiri reka!

harap2 aku x jumpa kau kat luar sana.jika aku jumpa mmg bukan setakat setan semua antu jin akan merasuk aku!

oh hati.....sabarlah...tuhan itu ada n melihat serta maha mengetahui!

p/s:wish me luck.moga dugaan ni mempermudahkan perjuangan aku tuk paper yg akan dtg:)


2 comments:

  1. gud luck for tommorow ok ! weh, jgn lupa anta no baru kat aku. hehe..

    ReplyDelete
  2. thanks dayah.thanks alot tuk beberapa ari ni.
    n gud luck tuk kamu juga.
    nnt bila aku dah wat no br nnt aku imform k:)

    ReplyDelete