salam....
mish u sgt2....hmm....wish u here....yup....seriusly mean it:(
ari ni saya demam.actually semalam lg tanda2 tu dah muncul.sape suruh main ujan.main ujan??huhu....skrg dah demam.pastu kena bebel.hmm....qila2...leh main ujan lg.hei bukan main...kena ujan coz lari2 mls nak bukak payung.oh....dah la skrg org duk bising pasl radiation kat japan tu.so dinasihatkan jgn duk main ujan.tp maig gak....hmmm....
oh....badan sgt panas.x larat nak bgn gerak gi mana2.tp jap lg ada taklimat tuk clinical.so kena gerak gi fac jap.oh esok mcm terpaksa batalkan plan gi mandi2 air terjun je.driver x cht nak wat camne.ncb baik demam after abis exam.hmm....demam may b coz x cukup tido kut lately.smlm dah la sedey.hunny i tu may b kena saman.serius x persan abang polis tu tercegat kat bwh jejambat tu.huhu....sedey sungguh.
kamu...seriusly mish u.hmm...lama dah x jumpa kan?almost 3 weeks.after i alik bandung that day kan.then kamu buzy bangat lately.so then i exam.so kita byk senyap.talk on d phone je.tu pun i yg call.lately u jarang call me.kalau i rasa i mish u sgt then i call.msg pun sama.kalau i x msg u senyap the whole day:( msg pun sometimes u x balas.hmm...do u mish me???hmm....ari ni bila x cht lg rasa mcm nak awak ada.hmm.....sgt sedey.if i request u to come here do u come???i dont think so...hmm....mish u...mish u.....:(
exam dah abis.next week dah start short sem.oh 3 more subjek kena stdy n mean ada 3 paper lg tuk exam then done.oh saya dah nak abis stdy.yeah!!
saya x sabar nak buzykan life saya.so saya kurang sikit fikir psl awak.
skrg mish u sbb x buzy x de bnd nak stdy...
bila gi mana2 i wish u were there wif me...:(

No comments:
Post a Comment