salam...
huhu....igt nak tunggu msk november br cam nak mebebel kat cni.nmpknya cam x berjaya je.byk je keje ari ni nak kena settle kan tp kemalasan yg melampau akhirnya wat kan pg td je cam rajin2 ckit.hmmm....k sudah terasa aura2 bosan duk umah.sbnrnya ari ni br duk umah.2 hari saya menjd driver abah n kehulu-kehilir with all the fake smile.hahaha....mari gelak yg sgt x ikhlas!
qila sila lah rajin ckit.hmmm.....wah idup yg sgt x produktif sungguh!bila la nak start planing2 yg masa exam ari tu cam berkobar2 je bunyi.cis mana gi perasaan excited tu ilang???adoi!!!msti kena start minggu ni.duit dlm bank tu mcm makin kering je qila oi.serius sakit ni.silap2 ada yg kena cancel tiket flight oliday januari nnt!x mau!!!!!
end of dis year ada 2 weeding yg wajib gi.cis weeding lg.eh kejap...dah nak ujung taun???alamak msh byk bnd yg x settle lg!huhu....serabut jap.hmm....ada 2 month lg.mesti berusaha gigih ckit.hahaha....klakar lak bunyinya.x pe2.mari epi2....thn depan ada 12 months lg nak diusahakan so jgn sedey:)huhu....weeding2....semua org nak kawin skrg.bagus2.kawin cpt2.saya suka gi weeding tp saya x suka jumpa mak ciks2.fake smile again!mak ciks2....dont worry nnt saya nak kawin saya antar kad jemputan vvip lg k!
hmmm...c dah membebel2 kat cni.jom gi jusco jap.mh gi mph.cari bahan bacaan ilmiah ckit br bekerja otak ni.huhu....x sabar mh abs degree.rasa x yah cuti sem pun x pe.nak abs cpt.nak keje nak sambung master n nak fly!
ya Allah....hope semua planning berjaya.....chiayok!!!!
p/s:hei kamu...bila nak date lg???mish u sgt2 k!

No comments:
Post a Comment