salam...
hoho.....tinggal 3 paper lg!bunyi cam byk je lg.tp sgt suka.3 paper yg tinggal ni bukan la killer paper, hafal je la note tu insyallah leh jwb nya.harap2 la sem ni leh dpt dean's list lg!so far alhamdulillah semua paper pun leh wat tp cuma paper immune ari tu je yg mcm mensensarakan diri sikit.hopefully paper tu ok.
abs sem ni tinggal 1 sem je lg untuk stdy.then after that wat klinikal kat hosp.hmm...x sabar nak abskan degree.x sabar nak bekerja jugak.n x sabar nak further master.nak wat master ke????hehe....beberapa ari ni mcm dah set my mind nak wat pe after degree ni.nak wat pe ek???rahsia la!mudah-mudahan tuhan makbulkan.ye la kita hanya merancang tp tuhan yg menentukan:)hai cepat betul 3 tahun.rasanya cam br semalam je keluar dr usm....mcm br semalam je buzy2 dikedai sambil mengubah bunga2 ros tu.....n mcm br semalam je tb2 dah jd student balik.alhamdulillah tuhan kuatkan ati ini untuk 3 tahun dcni.hahaha....walaupun ari2 duk merungut.ari2 pun gertak nak stop stdy tp wau...i did it!nak abs dah pun!
since kuar usm...learn a lot.dulu pemikiran mcm ni tp skrg prespektif sgt berbeza.kalau dulu kita tgk sesuatu tu buruk tp rupanya sgt cantik.mmg betul x kenal maka x cinta.x rasa then kita x akan th!jgn peduli lg pe yg org ln kata.yg penting hati kita!buat perkara yg kita hepi bak kata org putih live life to the fullest.x semua org akan faham ngan tindakan kita.kadang2 kerana mereka x yakin ngan pe yg kita nak buat mereka cuba mematahkan semangat yg ada.yg penting disini kita jgn gv up!yakinkan mereka dgn perancangan n usaha kita.insyallah one day mereka akan faham n mendoakan kejayaan kita.x semestinya pilih jln yg jarang org pilih anda akan sesat...rite???mungkin it take time tp percayalah ngan hasilnya!
sgt2 menghargai mereka2 yg sentiasa menyokong selama ni.sgt2 menghargai masa anda yg terbuang semata2 untuk mendengar budak somel ni membebel.sgt2 menghargai bahu2 anda yg basah sbb meminjamkan untuk menangis.sgt2 menghargai anda yg menemani saya bersoping ketika stress.sgt2 menghargai kesetian anda!serius tanpa anda aqilah ni x mungkin sekuat sekarang.sbb kan ada anda2 yg sentiasa mendengar, yg sudi memarahi n yg sentisa melayan jd saya rasa sangat bersalah kalau nak gv up!hehe....x kiralah sama ada anda baru hadir atau sudah lama....awak perlu tau awak sgt berharga.i can't effort to lost one of u!u r part of myself!
saya x kisah blog ni ada org baca ke x.bg saya menulis satu terapi yg baik.meluahkan pe yg kadang2 kita x mampu luahkan ngan kata-kata.penulisan x perlukan 2 pihak.hanya ada satu pihak.x perlu org mendengar.yup kadang2 ada yg mendengar tp bukan betul2 mahu mendengar kan?hehe...penulisan adalah satu medium yg jujur.sesuatu yg dtg dr hati.setiap org ada pendapat mereka untuk menilai sesuatu tulisan.n terserah pada anda untuk menilai segalanya d sini...
permintaan saya pe yg tertulis disini biarlah hanya dsini.x perlulah dibincangkan.jika anda rasa anda adalah watak2 yg terlibat, saya harap pe2 yg disini bukan tekanan untuk anda.luahan dr hati yg ikhlas.saya x suka simpan sbb nnt lama2 menyeksa diri sediri.n saya x paksa anda bertindak saya hanya nak awak memahami!saya bahagia sbb saya ada awak.n saya sedih sbb saya ada awak jugak:)n jika ada yg terasa maafkan saya akan keterlanjuran itu:)
selagi saya x penat n selagi saya x bosan...saya akan menulis disini.mungkin dsini gak anda leh dpt jwpn dr byk persoalan:)

No comments:
Post a Comment