salam...
do i in lv???hmmm....like vs love....hahaha....k tu bukan topiknya dcni. im bit excited today.ari ni saya stdy k.stdy about my projek.projek pe nnt kita saksikan k.wat ms ni msh dlm try n error(k actually msh tgh cr bahan lum try n error pun).for those who know what i trying to do plz2....pray for it.seriusly to start sumthing semangat tu penting.tp kalau ada semangat tp x de support pun x leh gak.1st feed back from people around me sgt positive n yes my semangat push up a little bit!yeah!!!!
hopefully next week i can present my sample tuk juri2 saya try.hehe....sape juri2 tu...rahsia!wah sgt bersecrete tul ngan projek dis time.sbnrnya takut x jd je.ye la selalu pun cam tu.1st2 je excited semacam pastu mls sbb penat.hehe....but this time hopefully saya terus bersemangat coz saya ada misi mh dicapai.i want to prove it i can k!cabar aku kan.c dis time i will never let u win!
for a moment i will not publish hasil projek saya kat tmpt ln.i will start here.coz here everything started.hopefully for next month leh update hasil projek.sbnrnya cuak n takut2 pun ada.huhu...sbnrnya saya ni jenis kurang cnfident kat diri sendiri ckt.walau org ln duk percaya lah aku leh wat tp diri sendiri still ragu2.kali ni i nak push myself further.nak tgk how high i can go.x mau target tinggi.as long as this will make me hepi pun dah sgt2 suka:)saya serius kali ni k!
hmmm....hei if u read dis....sila bg saya semangat k!hahaha...thanks tuk ym yg merepek ptg td.sound serius tp pelik k.seriusly i mish u k!kalau leh jumpa ari2 pun best tp nnt bosan lak.hmmm.....k....pe2 pun im very hepi.stp ari u there for me with all the merapik2 tu.n 1 more thing i get all the hint tp saya x suka nmpk obvious sgt so i pretend to be cool(cool la sgt kan).hahahaha.....sila jgn wat saya speechless k.smpai kdg2 saya dah x leh beza when u serius or not.shit gila k!oh damm gila c sape suruh awak wat saya fall in lv....hahaha...
k let b serius ngan projek kali ni.sila sgt bersemangat qila!
awak nak awak!!!!!

No comments:
Post a Comment