salam....
next week exam k. 1 paper yg separuh suka 1 lg paper x suka! then next weeknya ada lg 4 paper n ncb baik walau berturut semua paper aku suka (kenyataan sapara tipu!) adoi....so jd x suka!sape suka examkan???kagum ar kalau org tu suka exam.nape la bljr je ada exam.padahal nnt time keje bnd tu semua pun ada je manualnya....aish......n lg x besh bila bljr cam separuh mati nnt time keje thing cam simple je x la sesusah time stdy.k aku mmg dah merepek.
sempena nak exam ni saya telah mengistiharkan x mau balik umah (sbnrnya mak suruh duk senyap2 kat cni, stdy.sgt sedey k!).bapak gila homesick.jd stp ari pun mengadu kat budak bucuk saya homesick.dia pun mstinya x larat nak dgr dah.hmmm.....camne nak fly kalau ari2 homesick(pertanyaan budak bucuk)???la....tu ln.tu kalau dah mmg jauh n x leh nak alik nak wat camne.homesick pun kena pasrah je.tp ni sbb umah yg just x sampai 1h dah sampai mmg lah jd sgt homesick sbb leh alik tp x leh alik!huhu.....padahal ngada2 je.every week alik umah k.pastu nak homesick2 lak.so mr homesick syuh....syuh....main jauh2!
byknya kena stdy.lg byk stdy lg byknye aku x tau.so yg x stdy+yg x tau=lg byk la kena stdy. wawawa.....mari nangis guling2!kan best kalau kamu dekat.....kan best kalau ari2 teman org stdy.....kan best stp ari ada perangsang....kan best kalau ada org tlg uratkan bila lenguh.....(opppsss tu mcm terlebih extra lak cik qila).hahaha.....
gi andy la cik qila!!!
jap lg ada revision class!
arios.....muahhhh.....

No comments:
Post a Comment