salam....
17 oct.....so im offically 23.k.saya x lah terlalu fanatik untuk sambut bufday every year.sumtimes for me x ada 17 oct pun x pe cam sape yg sambut bufday on 29 february.sambut bufday every 4 year!hahaha....bufday it just a date....where u r born on that date.k.my offically time is at 3 pm krg.so skrg kalau ikutkan x lahir lg la.hahaha....
bila bufday yg bestnye part dapat adiah.....hehe....part ln ada org wish.means org igt kita.i still got my present.semuanya dr org2 yg stp tahun pun bg adiah.hmm....thinking when they will stop doing it.sbb all the presnt dah x surprise n excited sgt bila dpt.huhu....sound cam x bersyukur lak.anyway thanks for all d present.yg awal gila sampai la last nite.love it as usual!
bila bufday, msti terigtkan aiman.sgt pandai part surprise ni.camne i try tuk spoilekan or kantoikan pun things akan jd gak.then nangis terharu!hahaha....tu yg wat sumtimes rasa x nak ada 17th oct coz all d memory.sgt sweet.hv so much fun that time.but thinng different skrg.x pe dia x de then i can celebrate wif my family n frenz.as i said sambut ke x x penting....yg penting org igt!
so since im offically 23.so kena la matang ckit.my uncle said sila tinggalkan perkara kanak2 dlm diri anda especially part barang yg berunsurkan kanak2.hahahaha....tu mmg gelak besar!anyway thanks to uncle for lvly dinner!kena paksa makan.thanks for my housemate for sweet nite kat i-city!tangkap gambar cam org gila then laughing all d time!thanks for the cupcake yg somel2 then mmg akan sayang nak makan!hehe....thanks for everything!thanks make me smile last nite until countdown!(huhu...siap ada countdown!)
thanks for my mum yg melahirkan saya.belum sempat call umah lg.jap lg br call.kalau mak x de so saya x akan kat cni!my wish....i hope everyone are bless as usual.x de pe2 yg lg hepi melihat org disekeliling kita hepi.hope my life will success(insyallah).get sweet loving husband soon(one day....sila doakan byk2 k!) n saya mh bahagia dunia akhirat:)
thanks Allah for keep me alive another year!
thanks everyone for the wish n doa:)
hepi bufday Qila!

No comments:
Post a Comment