Sunday, October 3, 2010

merapik-rapik sbb exam part I

salam

hanya tinggal 1 week b4 final.nak kata dah ready, byk lg yg x stdy....hmmm.....seperti biasa la bila nak exam mmg lah akan berperang ngan condition diri sendiri.huhu....perkara biasa ar time2 exam ni badan minta perhatian lebih.ye la x cukup tido + timing makan yg bila lapar sgt br la nak selongkar dapur camne la x sakit kan...hehe....n as usually emosi state pun cam up side down...mmg pening la kamu melayan kan...:)

hmmm.....penat beberapa ari ni direct menghadap buku.x kuar umah.kalau boleh kuar bilik pun mls.dis week x alik umah(huhu....homesick gila!!!mr homesick gi main jauh2!!!!)mmg tegar gila ngan mission nak score gempak2 sem ni.ntah la....deep in my heart mmg impossible gila.2 sem pointer drop.seriusly sakit bila tgk cgpa yg makin x cantik no dia tu.....sedey sgt2.so dis sem cam rasa nak up balik.nak back to top 10 list(eh jap pernah ke ada list???)hahaha.......stp kali kata cam mustahil stp kali tu la c budak kecik kata boleh....hmmm.....semakin nak abs semakin ilang lak semangat2 masa awal dulu....ntah la....semakin lama jd x kisah lak (ala x kisah la sgt kan....bila kuar result melalak....huhu....)

lama kan x menulis kat cni.sian blog yg berhabuk ni.x de cerita nak d tulis.kalau ada pun rasa mls sgt nak menaip.mood nak membebel kat cni dah ilang.mungkin skrg ada tmpt menarik nak membebel kut.may b gak:)tp sumtimes rasa x puas.rasa mcm......hmmm....ntah la.selalu je ckp kat diri sendiri balik....qila dia x akan sama dgn dia.....hmm......unfair sbnrnya membanding 2 insan yg mmg x sama.tp kdg2 secara x sedar or x sengaja kita tetap akan menbandingkan juga.camne sakit rasa diri sendiri dibandingkan cam tu la juga saya rasa awak rasa....hmm....

ya Allah....x adil sbnrnya pe yg berlaku....x adil untuk diri aku n untuk diri kamu.

hmm.....sgt penat sbnrnya....melayan persaan...

cukuplah qila.....

No comments:

Post a Comment