salam...
hahaha....x tau la mana dtgnya mood positif ni. tb2 je. padahal smlm leh lg nangis2....huhu.....suddenly bgn2 je tido.....weee~~~hepi!!!!mugkin sbb 1st done all my esement ngan jayanya.2nd coz pnt nangis2 semalam sapai tido ngan sgt nenyaknya. 3rd coz im excited for my exam(k ni tipu!)hehe....
so pg2 dah menapak di fac(k tipu lg....merempit actually) dgn harapan nak gi antar esement n goda2 lecturer untuk final next week.tp oleh kerana niat yg tidak suci murni maka nmpk pintu bilik lecturer je.huhu.....sedih tul!so setelah memasukkan esement2 di bwh pintu igt nak lpk bilik prof jap.tp dia cam cbuk je bergayut kat tepon so gi la skodeng2 carry mark.....yeah!!!! suka tgk carry mark....tb2 cam rasa hebat jugak aku!(oh takbur sungguh). sbnrnya x caya.sampai duk tgk berkali2 k.sbb atas nama saya ada insan yg hebat gak(ni x tipu k!). tp ini jujur dr hati yg tulus....rasanya ada unsur sgt main2 sem ni.....gi test cam x brp nak prepared so saya x lah mengharapkan carry mark yg sgt cantik....tp since tgk carry mark yg somel tu bertambah2 lah semangat nak score final! amin!!!!
dr semlam c budak kecik tu senyap je.slps dia kata dia sgt serabut n nak rest then senyap je.msg pun x reply...huhu.....k period may b.hahaha....aku pun cam mls nak kacau.biar dia rest2 n wat hal dia.bg privacy ckt n bg indu ckt.hahahaha.....then td dia call.saya suka sgt.tau sgt dah perangai dia.kalau x reply msg ke nnt msti dia callnya...tp kalau 1 ari dia senyap oh itu bakal menimbulkan kerisauan n kerunsingan saya k!msti ada yg cam menyampah n muak sbb aku duk cerita pasal kekasih ati....so wat...my blog kan.hehe....lex la beb.bg can k!biasa la awal2.hoho.....almost 1 year!yeah!!!!kagum2!!!!hope it will last until the day that we always hope n wish.....u know what im talking about....:)
oh bercakap psl bnd tu....wau sumtimes rasa cam let have it now.hehe....but i still berpijak di bumi yg nyata.let both of us stabil dulu then we hv it.skrg plan2 je....sumtimes main2 je....but it so sweet when we discuss about it.coz i know u want it to be happen soon:)i wish ini jodoh kita.i in lv when we r together.rasa mcm fantacy.stp ari rasa hepi n bahagia.i lv dis feeling when i know someone lv n care about me.lama sgt x rasa camni.since he left indu sgt ngan perasaan camni.n now im in lv once again.it's u....i im totatly madly hepi:)setiap ari qila doa...hope this will last 4 ever.my dream.....to live with u.....semoga tuhan merestui impian kita.i will wait until that day.seriusly dis thing mengajar erti sabar n perasaan sayang n rindu.....semoga perasan itu makin mekar ari demi ari.....
so kesimpulannya saya sgt hepi n bahagia ari ni....
saya pun nak awak bahagia n epi juga....
do i told u i mish u???
mish u every second k!

No comments:
Post a Comment