Thursday, October 7, 2010

merapik-rapik sbb exam part III

salam....

promise pada diri sndiri pas type ni mh gi berdating ngan buku.huhu....ari ni masih x bukak buku pun(aish....ntah camne la nak gempak2 kan pointer kalau cam ni.....hmmm....).ari ni tb2 je cam x cukup energy eh silap.....selalu je begini!hehe....serius flat gila.mslhnya flat pas buka puasa!sgt x larat.tb2 je rasa cam nak demam(adakah saya berjangkit ngan budak bucuk???).so pe lg pas isyak terus tarik comforter(walaupun x sejuk mana pun bilik ni since plg laju pun kipas ni 2 je....). tido k.hmmm...x tido pun coz feel uncomfortable gila!cis....cik badan mengada2 lak!

ari ni my bucuk x cht.sian dia.walaupun x cht leh je lg nak mengedik tb2 kata dah ada kat bwh umah.ish.....gigit br tau!seriusly im not sure dia main2 ke betu2l ke since i got alot of thing kena settle dr pg k.klas revision la.esement la.paper projek la....hmmm....agak serabut gak la.so masa dia duk msg kata kat bwh cam mls nak lyn sgt(sbb dah fhm perangai dia yg suka duk main2.)tp if betul2 dia dtg pg td....sorry dear....im a bit buzy today k!sorry x berapa nak lyn.but i do hope u r not here(walaupun alwayz of the time mmg nak sgt2 u ada every second k) since kamu x cht today.hmmmm.....a bit senyap today.saya pun x mau kacau sgt kamu.let u hv a rest n hope u get well soon.....:)

bgn2 je dr tido yg x tido tu....lyn fb....n agak mengejutkan....sian farah....hmmm.....farah be strong gurl!!!ye kamu gurl yg sgt strong!!!cam terkejut pun ada.but then saya faham.long distane relationship mmg sgt susah.u hv been 4 year mmg sgt kagum gak la.walaupun br 2 year(if i 'm not mistaken) kamu berdua berjauhan.he is a nice guy.....but then whatever it's, it's ur decision.if u hepi im hepi for u:)hmmm.....pe2 pun jodoh tu ditgn tuhan.....if ada jodoh walau jauh camne pun kita berpisah.....when the time come....kita akan disatukan jua!

hmmm.....alot of thing happen today....

i write sum n let the others stay in my mind......

i really hope i'm there.....

as bff.....

as sweet n caring gf.....

stay strong my gurl.....

get well soon my dear.....

luv n mish both of u......

No comments:

Post a Comment